Hoe lang na de pil?!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Heerlijk om jullie verhalen te lezen en mee te leven met de spanning... Volgend jaar zal ik stoppen met de pil en hopelijk zwanger worden. Maar aangezien ik sinds mijn eerste ongesteldheid bijna al aan de pil ben, heb ik geen idee hoe mijn cyclus hoort te zijn. Is het mogelijk dat 13 jaar de pil slikken ook problemen kan geven? Ik lees dat het soms na 2 maanden al weer normaal is en dat anderen er bijna een jaar over doen.

Zouden jullie me jullie ervaring willen laten weten? En wat is NOD??!

Ik kan haast niet wachten tot ik die laatste pil heb geslikt... Het lijkt me heerlijk om zwanger te zijn! Geen traumaverhaal van een vreselijke bevalling kan me tegenhouden.

Liefs ~M~

hallo

Nou toen ik met mijn eerste kind stopte met de pil was ik 21 en ik was al sinds mijn 15de aan de pil.
Ik ben een maand of 4-5 later zwanger geworden. En   ik denk dat het bij iedereen ook anders is want hoe snel voert jou lichaam de hormonen af. Maar ik denk gemiddeld zo'n maand of 3-4 dat je nodig heb om weer te herstellen na de pil.

Tenminste bij mij wel.

Groetjes Wendy en succes voor als het gaat gebeuren.

Hoi,

Ik was 8 jaar aan de pil toen we probeerden om een kindje te krijgen.
De eerste maand was ik al zwanger van ons kereltje dat nu bijna 9 maand is.
Voor de 2e zitten we nu in de 2e maand van proberen.
Het kan dus heel snel gaan, maar er zal ook wel iemand de ervaring hebben dat het wat langer duurt allemaal.
Vraag mezelf ook af of dat door het pil gebruik komt hoor, maar het zou kunnen.

NOD is de dag dat je niet ongesteld hoopt te worden.

Groetjes,
Marije

Hoi,

Ik ben 11 jaar aan de pil geweest en ben dit jaar gestopt, zit in ronde 3 dus heb nog alle tijd....maar ik kan je zeggen dat ik het ook heel spannend vond.

Heb je nu niet de drang om al eerder te stoppen?

Ik wens je in ieder geval heel veel succes voor als het zover is.

Groetjes Cindy

Cindy; ik heb inderdaad moeite nog zolang te moeten wachten. Maar mijn mannetje is er nog niet aan toe en ik vind (en iedereen op dit forum lijkt me) dat je voor dit soort dingen er toch beiden voor de volle 100% achter moet staan. Geen trucs als 'oeps, de pil vergeten!' voor mij. Hij wil eerst getrouwd zijn en dat is volgend jaar. Als het huwelijksbootje vaart, mag de pil overboord!

Maar het lijkt me zo geweldig... Misschien moet ik ook niet elke dag even kijken hoe het met jullie gaat, anders ben ik tegen die tijd dat ik eindelijk 'mag' helemaal hyper!!! Ik  gun het jullie van harte hoor! Nu weet ik tenminste dat als ik dergelijk gedrag ga vertonen, dat dat heel normaal is.

Ik duim voor jullie allemaal dat jullie gauw zwanger worden van prachtige, gezonde baby's!

Ha Marian,

Ik zit nu in ronde 3. Ik heb 10 jaar de pil geslikt. Ik merk wel dat ik meer voel aan mijn lichaam. 10 dagen voor mijn volgende menstuatie dag (NOD= niet ongesteld dag) heb ik hele gevoelige en gespannen tepels. Soms voelde het zelfs wel licht pijnlijk aan. Het lijkt wel of de pil alles onderdrukt heeft en dat ik nu alles 3 keer zo erg ga voelen.
Misschien voel je zelf ook wel super veel van je lichaam wat je helemaal niet gewent was. Ik wens je super veel geluk en succes met de juiste beslissing die je nu maakt. En als je samen zover bent wens ik je helemaal super veel geluk! Lees lekker mee en leer van elkaar hier op het forum.
Trouwens, wij gaan in het voorjaar in het huwelijksbootje.... Helemaal zin in! Al wordt het wel een simpele trouwdag, toch ook super spannend!
Zijn jullie veel met jullie dag bezig?

Groetjes J

Tuurlijk moet je er allebei achter staan......geen rare fratsen dat zou mijn vriend ook niet leuk vinden...
Maar zo kun je je idd alvast een beetje zien hoe jij je dan ook gaat gedragen ha ha....
Het is elke maand weer spannend....
Het maakt toch niet uit dat je volgend jaar hyper bent.....dat is toch gezonde spanning.
Ik wens je in ieder geval heel veel geluk toe en je hebt een leuk voor uit zicht.

Gr. Cindy

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje.... ben net gestopt met de pil, ongeveer  2 weken en heb nu pijn in mijn onderbuik. Heb ik nog nooit gehad, voelt niet hetzelfde als menstruatie. Zijn er meiden die deze "pijntjes" ook hebben? Kan ik al zwanger zijn? Of zijn dat de hormonen die op mijn baarmoeder inwerken?

hellup

Piep

Terug
Bovenaan