hoe lang na een miskraam

Hoe lang kan je na een miskraam zwanger worden? Het is beter om één cyclus af te wachten, maar kan het ook meteen? Hoe lang na een miskraam is de eisprong? Heeft iemand ervaring met dat direct na een miskraam zwanger bent geworden?
 
Ja, ik heb hier ervaring mee. Ben nu zwanger maar weet niet hoelang, omdat ik na mijn miskraam nog niet heb gemenstrueerd. Volgende week een echo. In principe mag je na een miskraam direct weer zwanger worden. Voor het berekenen en je lichaam/geestelijk is het misschien verstandig om te wachten. Wij hebben ons er niet aan gehouden, maar ook niet meebezig gehouden en dus is voor ons deze een welkome verassing.
 
Hoi Joyce,

Jammer te horen dat het niet goed gegaan is. Ook ik heb een MK gehad vorig jaar. Wij hebben wel gewacht met opnieuw proberen, en had dus overzicht hoe mijn cyclus was na de MK. Wij vonden het allebeide beter om te wachten. Zo'n MK heeft toch een diepe inpakt. Wij hebben er ons ook niet zo intensief mee bezig gehouden, maar gelukkig zijn we nu 26 wk.

succes met alles,

gr karin
 
mijn beste vriendin werd geadviseerd drie maanden te wachten na haar mk.

mijn moeder werd meteen weer zwanger - mijn broer en ik schelen 14 mnd MET een mk tussendoor...
 
Terug
Bovenaan