Hoe lang na het strippen bevallen?

Ik ben vanmorgen gestript op precies 41 weken. Ze zei dat ik ongeveer 1cm ontsluiting had en dat ze wel kon voelen dat het lichaam een reactie gaf.

Nu vind ik het wel extra spannend. Hoe zijn jullie ervaringen met strippen?

Ik ben met 39 weken precies gestript en nog geen 12 uur later was mijn tweede zoon geboren. Ik moet zeggen dat het wel na het strippen meteen en continu bleef rommelen voor het doorzette. Ik had een krappe 1 cm ontsluiting toen.

Hoop het voor je! Succes ;-)

Spannend! Als strippen werkt, begint de bevalling binnen 24 uur. Begint de bevalling na deze 24 uur dan is het geen reactie meer van het strippen maar gewoon je lichaam die begint.. 

Ik was op 41 weken ook gestript. Om 11 uur 's ochtends bij de verloskundige, vanaf dat moment al lichte weeën. Vanaf 5 uur 's middags steeds heftigere weeën. Om 10 uur 's avonds is de baby geboren.

Ik ben om 12 uur s middags gestript (ook op 41 weken) en om 19.00 begonnen de weeën. Vanaf de eerste wee tot de geboorte was ze er binnen 9,5 uur (op 41+1 dus geboren)..

Op het begin was ik er wel een beetje aan het opletten van gebeurd er al iets etc. Daarna ging ik rond avondeten me bezig houden met het wat eten en zorgen dat de vaat weggewerkt was. Mijn man heeft lego als hobby en we zijn toen samen een kasteel gaan bouwen. Ineens begon het te rommelen. Volgens mijn VK helpt het om juist bezig te zijn. Ze zeggen altijd bak een lekkere taart, dan ben je afgeleid en kunnen wij na de bevalling lekker mee smikkelen

Ik hoop dat je inmiddels al weeen hebt en je bevalling begonnen is, dat het een goede bevalling mag zijn waarop je fijn mag terug kijken en je je kindje gauw in je armen mag sluiten

Gestript met 41+1 rond 9 uur, had toen 2 cm ontsluiting. Veel buikkrampen gehad die dag maar gebeurde niets. Volgende dag lichte weeën, vk kwam langs en heeft nog een keer gestript, in de middag. Toen ging het los en 7 uur later bevallen

Ik las je bericht dat er nog niet veel gebeurde alleen een stekende pijn in je onderrug.. ik hoop dat er daarna nog wat gebeurd is (dat dat misschien rugweeen waren).

Anders hoop ik dat je VK het nog een keer wil proberen en het dan wel doorzet (of toch vandaag/zeer binnenkort uit zichzelf begint)

Nogmaals een goede bevalling gewenst

Terug
Bovenaan