Hoe lang na inname Provera een menstruatie?

Hallo meiden

Ik heb een vraagje; ik gebruik al enige tijd provera, en tot nu toe werd ik altijd gewoon netjes na een dag of 3 ongesteld. Alleen dit keer dus niet... het is nu 7 dagen geleden dat ik de laatste provera heb genomen en ik ben nog niet ongesteld. Eerlijk gezegd maak ik me hier best een beetje zorgen over; wat dat lichaam van me nu weer bedacht heeft om dwars te liggen

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee toevallig?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Martine

Hey Martine,

Ik gebruik ook provera, maar word gewoon netjes na 3 dagen ogesteld. Als ik jouw was zou ik contact opnemen met je gynecoloog. Laat me iets weten wat de artsen hebben gezegt.

Groetjes NIcole

hallo Martine,

Ik zou ook contact opnemen met het ziekenhuis.
zij kunnen je hier het beste raad in geven.
Ik heb het 2 keer meegemaakt.
De eerste keer bleek ik gewoon lekker zwanger!!!
Vorig jaar had ik dat ook en toen was ik ziek geweest tijdens de proverakuur, dus w.s. heeft ie door het griepje zijn werk niet gedaan...

Ff bellen zou ik zeggen.

Veel succes!

gr.
mama Peet

hoi!
ik moet straks voor het eerst provera slikken. de gyn heeft tegen mij gezegd dat ik het 10 dagen moet slikken en dat ik dan op dag 11 ongesteld wordt.....
nu hoor ik dat jullie eerder ongesteld worden. hoe kan dit??

Hoi Bootje

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt: ik word niet al op de 3e dag ongesteld normaal gesproken, ik slik eerst de hele kuur af en word vervolgens na een dag of 3 (behalve nu dan) ongesteld. Als je gyn zegt dat je het 10 dagen slikt en dan op dag 11 ongesteld wordt vind ik dat eerlijk gezegd best snel.. ik zou er als ik jou was een beetje rekening mee houden dat het best kan duren tot dag 13 of 14 voor je ongesteld wordt.

Groetjes 10e

Terug
Bovenaan