hoe lang nog?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik had een vraag hoe lang duurde het bij iedereen toen ze gestopt waren met anticonceptie totdat ze weer de eerste menstruatie kregen? en hoe lang daarna werd je zwanger?
gr.

hallo

dat is bij iedereen verschillend
sommige die worden gelijk weer ongi
dit is voor mij de eerste maand dat ik weer ongi
moest worden na de anticonceptie
en had afgelopen zondag/maandag ongi moeten worden
maar nog helemaal nix te bekennen
er zijn er ook wel die 40 dagen niet ongi worden
maar als er zaterdag nog nix te bekennen is
ga ik toch testen

succes ermee

ja ik vroeg me af of je dan in de tussentijd dat je niet ongesteld word wel gewoon zwanger kunt raken want dan is je eisprong toch eigenlijk allang  geweest of hoe werkt het

dat kan wel hoor,als je stopt met de pil en 2 weken later(bijvoorbeeld)heb je je eisprong en je raakt dan zwanger word je ook niet meer ongi. Nou ja ik hoop dat je het een beetje snapt hoe ik het heb opgeschreven.
groetjes annemiek
27w5d

Toen ik stopte werd ik 4 weken erna alweer ongesteld en nog vrijwel regelmatig ook. Nu heb ik niet zo lang de pil geslikt, dus misschien dat t ook scheelt dat er niet veel rotzooi in mn lijf heeft gezeten..maar het kan idd ergverschillen. Heb ook wel eens gelezen dat t n paar maanden uit kan blijven.
Je zou best zwanger kunnen worden lijkt me, maargoed..als jij n tijd de pil hebt geslikt is er wel veel chemische rotzooi wat eerst door je lichaam gezuiverd moet worden..

ik heb ongeveer 14 jaar de pil geslikt en nadat ik gestopt was met de pil werd ik eerst na 5 weken ongesteld en daarna gewoon na 30 dagen (ongeveer). Ik heb alleen wel twee vreemde ongesteldheden gehad. Met veel bruine afscheiding en erg weinig rood bloed. Maar dat kan komen door de pil die ik geslikt heb omdat je lichaam de troep eruit gaat gooien zeg maar.
Dus gewoon even afwachten en als je eht niet zeker weet, gewoon testen dan weet je het helemaal zeker.

Succes

ik weet het ook allemaal niet meer hoor ik zou eigenlijk mijn NOD hebben op 28 maart maar het lijkt er al een week ofzo op dat ik ongesteld ben of moet worden ik heb niet echt bloed verloren het is meer eenbeetje bruin eigenlijk sorry voor de details maar eigenlijk kan het niet dat ik zwanger ben hoor maar waarom zet het dan niet gewoon door

Ik ben in januari gestopt met de pil. 28 dagen later ongi geworden, daarna weer na 28 dagen ongi...en nu is het afwachten. Hoop aan de ene kant weer naar 28 dagen maar aan de andere kant......hoop ik 9 maanden lang niet ongi te worden. hahahahaha

Terug
Bovenaan