hoe lang nog

Iedereen zou wel graag willen weten hoe lang het nog gaat duren voordat de baby komen gaat. Maar hoe is dat bij jullie begonnen? Ik ben bijna 39 volle weken zwanger en vanaf afgelopen vrijdag bijna constant harde buiken. Maar dat is inderdaad voorbereidend werk. Gisterochtend werd ik wakker in bed met pijn in m'n buik, bandenpijn en dat kwam op en ging weer weg, het was best pijnlijk. Vanaf dat moment blijf ik me steeds ongesteld voelen met vlagen. M'n darmen doen ook raar en ik ruik om zo maar te zeggen alsof ik ongesteld moet worden. Zou het een kwestie van dagen zijn of zegt dit ook totaal niets?

Hoi!

Ja, ik surf me rot naar dezelfde antwoorden! ;) Ik heb dezelfde signaaltjes, maar die horen allemaal bij de laatste maanden van de zwangerschap. Het zegt helaas niets over wanneer de bevalling zal gaan komen. Het is afwachten. Klinkt lullig, maar meer kunnen we niet doen. Wat we WEL zeker weten is dat we binnen nu en 2 weken bevallen zijn! Succes meid! Hou je taai! Nog effe!

Groetjes, Floor.

Ik heb precies dezelfde klachten en word er soms behoorlijk nerveus of vervelend van. Ik heb er nu ruim 2 weken last van en ben nu bijna 40 weken zwanger. Telkens als die buikpijnen langere tijd aanhouden vraag ik me af of het deze keer door zal zetten en de bevalling op gang gaat komen, maar tot nu toe is dat nog steeds niet het geval. Het zegt ook helemaal niets over de bevallingsdatum. Maar, heel binnenkort zal het toch echt een keer doorzetten en krijgen we er iets heel moois voor terug!

Groetjes, Dianne

Hoi,

Ik was 39 wkn. Ik moest nodig poepen smorgens maar toen ik zat kwam er niets, later weer en weer en realiseerde ik me dat ik om het kwartier moest. dit is toen afgezakt naar 1x in het uur. Om 12 uur snachts begonnen de weeen om de 10 minuten (raar he weet niet meer hoe dat voelde, maar ik heb veel op de wc gezeten omdat ik het poepgevoel had).

vanaf dat moment ben ik pas het 'slijm' gaan verliezen rozig en dik en mijn vliezen zijn om 8 uur smorgens door de vk gebroken.

Tja en dat ongesteldheidsgevoel en rare pijnlijke buiken heb ik ook gehad maar was dus niets.

Hier dan een cliche:
je weet als het zo ver is...

ik had bij de eerste drie weken last van voorweeeen en bovengenoemde klachten. Op vrijdagavond dacht ik he het is anders het gaat beginnen. Op zaterdag waren de weeen stuk feller maar niet met regelmaat. Op zondag zette het door en savonds lag ik in het ziekenhuis. Op maandagmiddag is onze dochter geboren.
Het is echt waar je weet precies wanneer het begint! Sucees met jullie bevallingen!!
Monique

ik ben 38 weken zwanger en heb precies dezelfde klachten. ik lig er snachts vaak wakker van en dan is de pijn soms zo heftig dat ik denk dat het gaat beginnen, maar uiteindelijk zet het dan weer niet door. ik word er echt zenuwachtig van en onzeker. de verloskundige doet hier niks aan, gewoon afwachten zegt ze.
dus dat moet dan maar he? ik hoop in elk geval dat het niet meer lang gaat duren. succes allemaal met jullie bevallingen.

Terug
Bovenaan