Hoe lang nog?

Gisteren kreeg ik voor het eerst de vraag: hoe lang moet je nog? Ik weet het, mijn buik is zo groot dat ik er uit zie alsof ik elk moment kan gaan bevallen. Ik zat al op die vraag te wachten. Toe ik zei dat ik nog 21 weken moest, keek men toch wel verbaasd, hahahaha.

Heb ook al meerdere malen de vraag gehad of het er toch geen 2 zijn. Nee, het is er "maar" 1. ;-)

Hebben jullie al van die vragen gehad?
 
Ik ben nu 17 weken zwanger van de 2e, maar niemand heeft nog iets door. Ik ben nog geen kilo aangekomen. Soms is het wel fijn zo, maar soms wil ik gewoon een buikje...
 
Nee ik heb de vraag nog niet gehad maar vind dat ik al best wel een buikje heb ook ik moet nog 21 week!!
ik ben ongeveer 2 kilo aangekomen dus de buik zal wel wat in plaats van mn ..... gekomen zijn haha
 
Ik ben nog niets aangekomen, maar het is wel mijn 4e kindje. Bovendien is de jongste nog maar 7,5 mnd. Zij was er dus nog maar net uit toen deze kleine verrassing er in kwam ?.

Mijn winterjas kan al niet meer dicht.

Jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen.
 
Ja krijg het ook af en toe te horen maar zeg ach moet nog heel lang...
Wel raar is het dan je moet nog een aantal maanden en dan heb je al zo'n buik.....dat mensen denken dat je al bijna bent uitgerekend.
Ik ben nu bijna 3 kilo aangekomen.
Mijn winterjas is met knopen en die kan nog wel dicht maar soms springt er een knoop open dus moet wel snel mooi weer worden voor ie echt niet meer dicht kan.
 
Hey,

Hier komen nu de opmerkingen van...goh je begint toch echt al buik te krijgen. Zelfs in een tuniek wat dus al relatief los hangt kan je het zien. Ik ben nu 18+4 wkn van de 1e nog wel. Dus ik heb zo'n idee dat dat nog wat gaat beloven de komende tijd.
Gisteren op controle geweest en ik was nu weer 4 kg aangekomen. De vorige keer 2 kg afgevallen dus nu het dubbele weer terug.
 
Ik ben nu bijna 17 wkn zwanger van de 2e en de laatste 2 wkn is mijn buik aardig gegroeid!! Je kunt het nu toch wel aardig zien maar als ik mijn jas aan heb ziet niemand het.
 
Terug
Bovenaan