hoe lang nu zwanger????

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen,
ik heb vanmorgen maar eens getest en wat denk je zwanger!!!!!!!!!
maar nu zit ik met het volgende...... hoe lang al.
mijn laatste od was 15 mrt. (ja ik weet het dat is 9 weken geleden) op 20 april dacht ik ongi te worden want toe heb ik een klein beetje bloed verloren. toen dat niet doorzette heb ik 25 april een test gedaan (dus 6 weken na de laatste od) deze was neg. ik had het gevoel dat ik een menstruatie over had geslagen en dat ik nu ongeveer weer ongie moest worden.
ik dacht vanmorgen laat mij eens voor de grap een test doen..................
ik ben na de zwangerschap en bv 2 keer ongie geweest en daar zaten 6 weken tussen. voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van ong 5 weken.
ik moet dus ergens tussen de 7 en 4 weken zwanger zijn. ik zelf denk ong. 6 weken. wat zouden jullie denken.
ik ben best wel benieuwd want ik ga pas over 2 weken naar de vk.
het is ietsjes eerder dan gepland want we zouden na de eerst volgende menstruatie stoppen met de condooms...... (deze zijn bij ons dus niet echt te vertrouwen)
maar het is er echt niet minder om gewenst,
het is een heel verhaal geworden, ben benieuwd wat jullie denken
groetjes

Als eerste van harte gefeliciteerd.
Tja hoelang je bent zou ik ook niet kunnen zeggen. Maar ja wat maakt het ook uit 4 of 7 weken? bij de 12 weken echo kunnen ze het wel zien hoe lang je bent. Tot die tijd zou ik mooi het gemiddelde nemen, dus een week of 6.
Gewoon lekker van genieten.

Liefs daan

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet ervan en inderdaad wat mijn voorgangster zegt totdat je het zeker weet gewoon een gemiddelde nemen.

Liefs Saskia

Echt super gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou gewoon lekker gaan genieten, snap wel dat je wilt weten hoe lang je al bent maar dat weet je inderdaad pas zeker bij de echo. Nu dus alleen maar blij zijn en afwachten..

groeten

Linda

Terug
Bovenaan