Hoe lang of hoe kort cyclus..???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jeetje al even niet meer op het forum geweest en het blijkt een vruchtbare maand te zijn zeg.
Alle meiden die reeds genieten van hun welverdiende zwangerschap "van harte gefeliciteerd meiden".... en de overige die net als ik er nog steeds op raak klussen... ook voor ons komt die mooie dag daar ben ik van overtuigd.

Even een vraagje, ik lees soms over hele lange cyclussen en soms weer hele korte.
hoe kort mag een cyclus eigenlijk duren eer je zorgen moet maken.
Ik bedoel het lijkt mij dat een cyclus wel een bepaalde duur moet hebben om het vruchtje te laten rijpen en bevruchten.

Liefs
Jeannette

Heey Jeanette

Even over die cyclusduur... ik heb op www.babybrabbel.org weleens iets gelezen daarover.

Daar stond ook dat als die korter was dan een bepaald aantal dagen er waarschijnlijk geen eitje was. Weet het allemaal niet meer precies, maar als je daar even gaat zoeken vind je vast een antwoord.

Doei doei

Bloempje

was dat niet 21 dagen???

mijn cycles was de vorige keer gewoon het dubbele

liefs Bri

Oke bloempje dank je wel ik ga direct even kijken...
Jeetje Bri het dubbele, één ding is zeker dat je weet dat je eitje tijd zar heeft om te rijpen en bevruchten..

Maar... eer..   je... eindelijk...weer...bij.. je ...NOD... zal..zijn..duurt ...ERG..LANG zucht...!!!!!

Ja dat lijkt mij dan ook weer zo dubbel.

Mijn cyclus is overigens 23 dagen vandaar...!!

Liefs
Jeannette  

Terug
Bovenaan