Hoe lang ongesteld?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal! Ik ben meestal maar 3 dagen ongesteld. Toen ik aan de pil zat waren het er 5. Ben benieuwd naar hoe het bij jullie zit! <br /><br /></p><p>is 3 niet heel weinig? Heb ook niet super veel Bloed.. ? </p>

Ben je al lang gestopt met de pil? Kan een paar maanden duren voordat dit allemaal weer normaal is.

Hoi gebruiker,
Heb ik ook altijd. Maar het zegt volgens mij niks over je vruchtbaarheid. 
De eerste keer was ik in ronde 3 zwanger geraakt en de tweede keer in ronde 4. Helaas is dat wel een miskraam geworden. Nu zijn we weer terug in ronde 1. 
Voel je wel je eisprong of doe je ovulatietesten?

Hoi bedankt voor de reacties! Ik heb 13 juni mijn laatste ontrekkingsbloeding gehad. Dus nog niet heel lang geleden gestopt met de pil. Daarna een cyclus van 26 dagen en daarna van 30. 
heb pas geleden (de 20ste) een positieve eisprong test gehad :) en ook ... dus super spannend! 
zou mooi zijn als het lukt, maar moet nog even wachten met testen (mehh) 

Ik hoop dat het niet uitmaakt dat ik steeds zo kort ongesteld ben! Ik had trouwens wel ontzettend gevoelige borsten niet normaal. En me tepels werden echt spenen zodra ik mn borsten al aanraakte tijdens de ongesteldheid. Hebben meerdere van jullie dit???

@julia wat erg een miskraam... en spannend weer opnieuw proberen, succes! ? 

Terug
Bovenaan