Hoe lang spelen buiten de box

Hoi dames en misschien ook heren.. Ik vroeg me iets af. Mijn zoontje kruipt nu, hij is dik 8 maanden. Dat vind hij natuurlijk prachtig om te doen maar ik moet er wel bij blijven voordat er ongelukjes gebeuren. En we hebben een hondje wat ik ook in de gaten moet houden het is namelijk niet de bedoeling dat mijn zoon telkens naar de hond toe gaat, vooral niet als hij ligt te slapen.
Om een lang verhaal kort te maken..Hoe lang laat je hem dan spelen buiten de box? Een paar keer een kwartiertje of langer? Ik voel me altijd schuldig als ik hem weer in de box zet...

Ik ben benieuwd hoe andere moeders het doen!!
Groetjes Eefje
 
Mijn idee is dat het goed is voor een kindje om lekker buiten de box te spelen. Ze ontdekken graag en kunnen lichamelijk beter ontwikkelen als ze de ruimte hebben. Onze jongste speelde merendeel buiten de box en alleen tijdens spitsuren en tijdens het koken in de de box. Ik heb de huiskamer gewoon kindvriendelijk gemaakt zodat je niet steeds hoeft op te letten.

Dus zorg gewoon dat de hond op een afgescheiden plekje kan slapen of spelen, zodat je kindje ook de ruimte heeft. Tenslotte is je kindje belangrijker dan de hond.
 
Hoi mijn dochter is nu 8 maanden en ik laat haar nu zoveel mogelijk buiten de box spelen,maar ik heb dan ook geen huisdieren,maar ik sluit me wel bij het bovenstaande aan denk ik, al kan het heus geen kwaad als je kind ook gewoon lekker in de box speelt,zolang ze nog willen ,het zal ook wel steeds minder worden,kruipen is natuurlijk veel leuker
 
Terug
Bovenaan