Hoe lang test negatief?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Allereerst voor alle meiden waarbij het gelukt is: GEFELICITEERD!!! Geniet er van!"!

Ik ben 26 april gestopt met de pil en moest de 23 mei mn nod hebben....de 24e nog niets dus getest...negatief....gister (zaterdag de 27e) weer getest...weer negatief...

Ik voel nog helemaal niets...geen ongi gevoel maar ook geen kenmerken van zwangerschap....

Ik wil niet weer testen want dan wordt ik alleen maar verdrietig...

Hebben meerdere van jullie deze ervaring gehad? En kan het zo zijn at je na verschillende testen gedaan te hebben (die neg. waren) toch een test met positief krijgt na een aantal dagen. De 27e was ik 4 dagen overtijd.

Knufje 1981

Hey meid!
Wat is dat erg he die onzekerheid.
Hou er rekening mee dat je lichaam nog moet ontpillen en dat het wel even kan duren voordat je eerste ongi doorkomt.
Ik had na het stoppen van de pil een cyclus van 42 dagen. Er zijn er meerdere bij wie het wel even duurde voordat ze ongi werden.
Toch zijn er ook bij wie het de eerste keer al raak was.
Zou nu niet te snel weer testen en het nog even afwachten.
Zal in ieder geval voor je  dat het wel raak is, dat zou toch mooi zijn al in de eerste ronde he?

Groeten van Miena.

Hoi hoi,

Ik ben ook pas gestopt, en mijn eerste cyclus was 40 dagen. Heb wel 3 testen gedaan(allemaal negatief natuurlijk)  en was ervan overtuigd dat ik zwanger was!
en toen werd ik dus ongesteld. Balen, maar ja dat zou ook wel erg snel zijn geweest.
Het heeft allemaal met ontpillen te maken helaas. Ik wil je echt niet ontmoedigen...Maar je kunt er nu wel meer rekening mee houden. Dat had ik ook wel wat meer kunnen doen, want ik was erg teleurgesteld.

Succes! en ik hoop voor je dat het gewoon raak is! Zou wel mooi zijn he....

Liefs Eva

Hoi,

Wat vervelend voor je zeg.
Ik kijk hier net even rond en lees dit net. Ik hadt op het zwanger zijn forum een vraag gesteld, ik ben nu namelijk bijna 3 weken 'over tijd' . De testen blijven negatief zeggen.....

Volgens de dokter kan ik nog wel 2 weekjes wachten, maar ik wordt hier echt helemaal dol van. k Ga morgen toch maar even langs... hij zal me niet wegjagen hoop ik.

Maar even voor jou...   ik ken dus ook iemand die kon pas na 1,5 week de test aflezen.
Die maakte ook pas heel laat HCG aan.

Hou moed!
Groetjes
Geralde

hallo ik was de eerste ronde ook 5 dagen overtijd.
het kan het ontpillen zijn.
succes en laat het horen he!

he ik zal je mijn verhaal even vertellen, want er is altijd nog hoop...
ik heb dus 16 maart mijn laatste ongi gehad en toen ik op de 36e dag zat en niet ongi werd getest, maar negatief heb zelfs een bloedtest uit laten voeren!! ik ben en jan. gestopt, maar dit was de 1e maand dat we er voor gingen... bloed was negatief...
maar volgens dokter kon ik gewoon een eisprong krijgen zonder ongi te worden en dus toch zwanger worden, moest maar 3 maand afwachten en na 70 dagen niet ongi heb ik een positieve test gehad!!! het kan dus wel....
ik dacht van niet, maar is me zelf overkomen, nu moet ik donderdag naar de vk om te kijken hoe ver ik heen ben...
liefs mama loes ik wil je niet onnodig hoop geven, maar toch even mijn verhaal vertellen!!

hallo 1981

ik ben begin april gestopt met de pil ben toen gewoon ongesteld geworden en zit nu op dag 50 en niet ongesteld geworden, ik heb elke week een test gedaan maar allemaal negatief, ik weet wat je voelt, ik ga van het weekend naar pinkpop en hoop dan maar niet ongesteld te zijn, ik ga vrijdag nog een keer testen en hoop dat het raak is,, maar zie het wel somber in.
succes kim

He meiden,

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes...ben vanochtend ongi geworden . Ben wel blij dat ik het geworden ben want nu ben ik van die onzekerheid af en kan ik me op volgende maand concentreren.

Het vreemde is wel dat ik maar heel weinig bloed....niet eens een hele tampon gevult op een dag (ja verdeeldt over verschillende tampons natuurlijk he hahah). Maar even aankijken hoe dat morgen is.

Knufje en toj toj met klussen allemaal!

Terug
Bovenaan