A
Anoniem
Guest
Ik wilde eens vragen, als Daantje beneden is na haar voeding vind ik dat ze het maar kort volhoudt. Na de fles kan ze ongeveer een uurtje alles bij elkaar tevreden zijn. Dan speelt ze met mij, even alleen in de box of met speelgoed. Dan is ze vrolijk en lacht wat af. Maar na ongeveer een uur à anderhalf is de koek op. Ze wordt druk, spartelt wat af en wordt jengelig. Ze kan dan niet meer rustig zijn, ook niet lekker rustig op schoot zitten. spartelspartel. Als we haar actief blijven vermaken, kan ze het nog even volhouden, maar niet lang.
Meestal leg ik haar, als ze zo vervelend wordt maar weer lekker in bed, in de veronderstelling dat ze dan gewoon moe is. Als we gaan wandelen ofzo houdt ze het wat langer vol. Zijn jullie kindjes beneden lekker rustig voor langere tijd? Want op deze manier kan ik haar niet langer dan 1,5 uur 'op' houden zonder zelf tuureluur te worden. Ze slaapt overigens gewoon goed wanneer ze weer in bed ligt.
Groetjes
Astrid
Meestal leg ik haar, als ze zo vervelend wordt maar weer lekker in bed, in de veronderstelling dat ze dan gewoon moe is. Als we gaan wandelen ofzo houdt ze het wat langer vol. Zijn jullie kindjes beneden lekker rustig voor langere tijd? Want op deze manier kan ik haar niet langer dan 1,5 uur 'op' houden zonder zelf tuureluur te worden. Ze slaapt overigens gewoon goed wanneer ze weer in bed ligt.
Groetjes
Astrid