hoe lang tussen voeding?

A

Anoniem

Guest
Sarah slaapt sindts een week weer door (joepie) en hoe! Ze gaat nu om 20,00 uur naar bed en dan moet ik haar echt wakker maken de volgende ochtend! Officieel mag ze nog maar 10 uur tussen de voeding, 's avonds nog een keer voeden doe ik liever niet omdat ze dan uit haar diepe slaap gehaald wordt. Houden jullie je ook echt aan die 10 uur of laten jullie er wel eens iets meer tijd tussen? Sarah is trouwens 5 maand!

Groetjes liset

Hoi,

de kleintjes mogen volgens mij vanaf 5 maanden naar 4 flessen per 24 uur. Jullie kleine Sarah hoeft die laatste fles dus niet perse. Ik zou gewoon even uitproberen en kijken hoe ze het doet zonder die late fles!!! Waarschijnlijk slaapt ze gewoon door!
Bij onze Stijn hebben we de laatste fles ook weggelaten met 5 maanden en dat is gelijk goed gegaan!

groetjes,
Kiki (stijn is nu 6 maanden)

Hoi,

Ons zoontje is nu 4,5 mnd.
En slaapt regelmatig 's nachts 12 tot 13uur:O
Nou zeiden ze vandaag ook op het CB dat we hem dan 's ochtends wakker moeten maken voor zijn voeding.
Nou, dit gaan we denk ik dus niet doen.
Als hij honger heeft hoor je hem wel hoor ;)
Hij zit overigens regelmatig aan de 3 voedingen van 250ml per x:O
Ook hier maak ik me eigen niet al te druk om.

Groetjes Debby.

Dit probleem ken ik, helaas, niet. Bent is acht maanden maar laat hooguit een uur of acht tussen zijn voedingen zitten. Ik maak hem wakker als ik zelf naar bed ga (door de week een uur of tien) en hij komt dan weer rond uur of zes (als ik geluk heb, anders eerder).

Judith

Suze is bijna 5 maanden (volgende week) en  zit al  een paar weken  op 4 flessen. De laatste om ongeveer 19.00. Ze gaat ergens tussen 20.00 en 20.30 uur naar bed en om 07.00 uur 's ochtends krijgt ze het eerste flesje. Er zit dus iedere nacht ongeveer 12 uur tussen haar flessen.

Eerder maakten we haar om 23.00 uur wakker voor een flesje, maar die ging voor geen meter, en het flesje 's morgens wilde ze ook niet meer drinken. Teruggegaan naar 4 flessen (de laatste steeds wat vervroegd) en toen dronk ze weer prima.

groetjes,
Karin

Nou eh dan gaat het hier dus al heel lang fout.

Onze Meike slapat al vanaf een week of 8 door. Enz e zit al vanaf een week of 9 op 4 flessen per dag. Grote flessen We zitten nu al geruime tijd op om 19:30 de laatste fles en om een uur of 07:00 uur de eerste fles. Dus meer dan die 10 uur.

Ikmoet heel eerlijk zeggen dat ik kijk naar hoe mijn kind het doet en dat ik duys echt niet strik vatshoudt aan zo lang mag er max tussen zitten. Zolang ze maar voldoende voeding binnekrijgt op een dag, en er niet teveel van uitspuugt.

Ik zou ook mijn kind niet were wakker maken, dara kan een kidn juist heel onrustig van worden. Dan maar liever 's morgesn wakker maken, als je echt denkt dit duurt te lang en zo krijgt m'n kind onvoldoende voedsel op een dag.

Miep

Hier zit ook wel ruim 12 tot 13 uur tussen de laatste en de eerste voeding hoor! Floor is nu 6 maanden en dit doen we ook al wel een hele tijd zo. Gaat prima hoor. Ik denk dat je zelf snel genoeg in de gaten hebt of dit goed is voor je kindje of dat je hem eerder moet voeden. Als ik jou was zou ik het gewoon even proberen en aanzien hoe het gaat.
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan