Hoe lang verzorgen op commode

<p>Hoe lang hebben jullie je kindje op de commode verzorgd/gewassen? En hoe deden jullie dat daarna?</p><p>Mijn dochter is nu 20 maanden en draagt nog luiers, dus de commode is nog handig. Maar ik vraag me af hoe lang nog en hoe het daarna kan</p>
 
Ik gebruik de commode al maanden niet meer, onze zoon blijft met geen mogelijkheid stil liggen en ben bang dat hij er zo af rolt ?. Hij is nu 18 maanden en verschonen doe ik op de poef van de bank of het vloerkleed (wel op een aankleedkussen uiteraard). Wassen doen we in de badkamer, dan moet hij even blijven staan. Soms ook als hij in de kinderstoel zit want dan kan hij geen kant op, hij is nogal beweeglijk.
 
Ik gebruik de commode alleen voor het aankleden na het badderen.

Verschonen beneden doe ik op een aankleedkussen beneden en Die leg ik op tafel of op de bank. Altijd zo gedaan. Ik ga echt niet voor elke luier naar boven lopen. De commode is wel handig voor het opbergen van de luiers en sokken etc. En dus voor na het badje.

Mijn dochter is 19 maanden trouwens. Mijn oudste dochter is bijna 3.5 jaar en vanaf 2.5 jaar pastte ze echt niet meer op de commode om zich aan te kleden en sindsdien kleden we haar aan na het badderen op ons bed. Werkt ook prima.
 
Hier een dame van 2,5 en maken nog steeds gebruikt van de commode. Verschonen, aankleding en afdrogen na het douchen. Wassen doen we in de badkamer.
 
Ik trek bij mijn dochter van net 2 's ochtends haar slaapzak uit op de commode, aankleden doen we in de badkamer. 's Avonds trek ik haar pyjama, luier en slaapzak aan op de commode. Overdag is ze zindelijk dus verder gebruiken we de commode niet. Als hij er niet meer zou staan, zou ik 'm niet missen. 
We willen graag een 2e kindje dus als die (bijna) geboren is gaat de commode naar de babykamer. 
 
Ik heb m sws weinig gebruikt.. beneden staat een mandje met een matje en luiers erin en die gaat hop even op de tafel/bank. Hoef ik niet steeds naar boven. Na bad droog ik haar staand af in de badkamer.. maar wat je fijn vindt is heel persoonlijk denk ik.
 
Terug
Bovenaan