hoe lang vloeien na cur?

Hoi Meiden

Helaas moet ik mij ook bij jullie aansluiten.

Na een echo met 10 weken bleek het vruchtje niet lang dan 6 weken te zijn geworden.
Na een week terug komen en er is toen een afspraak gemaakt voor curitage afgelopen vrijdag. 19 juni ben ik sávonds toch het vruchtje verloren, maar er bleef veel achter dus moest ik vrijdag toch nog onder het mes zogezegd.
Nu is het donderdag en ik blijf maar iedere keer vloeien hoelang blijft dit door gaan.

Groetjes Yvonne

En alvast bedankt voor jullie reacties

Hoi Yvonne,

Wat vervelend voor je dat het mis is gegaan.

Ik heb vorig jaar oktober hetzelfde meegemaakt. Alleen ben ik niet uit mezelf gaan vloeien. Ik heb dus ook een curretage gehad. Die was op donderdagochtend. Ik heb diezelfde dag en de vrijdag nog gevloeid. Daarna was het nog een week zoals de laatste dagen van je menstruatie. Wat oud bloed tijdens het plassen en afvegen. Na een dikke week was dat helemaal voorbij.
Daarna ben ik meteen weer zwanger geworden en ik ben nu alweer 35 weken op weg!

Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes,
Maike

hoi yvonne,

ik ben gisteren gecuretteerd, en ik vloei nu al niet meer..! gisteren avond heb ik nog wat gevloeid, maar dat was als de laatste dag van mijn ongi,

de gyn belde mij vanochtend hoe het gaat met me, en vertelde dus dat ik niet eens meer vloeide, hij zei dat dit goed is en dat mijn abarmoeder goed schoon is, maar je nmag na een curettage hoogstens 2 weken vloeien, en na 1 week vloeien moet het aanzienlijk afgenomen zijn, zo niet dan moet je terug komen..

hoop dat je hier wat aan hebt ,

liefs Iris

Dank jullie wel nu weet ik tenmisnte iets.

Vrijdag werdt ik pas om 5 uur geholpen en ze wisten niet hoe gauw ik weer op de been moest zijn want om 8 uur ging de dagafdeling dicht. Toen de gyn aan mijn bed   stond was ik nog te suf om daar naar te vrsagen. Het ziekenhuis heeft maandag wel gebeld maar toen was het vloeien over.

Voor Iris

Is het mee gevallen de curitage gisteren?

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan