Hoe lang vloeien na keizersnede?

Hoi allemaal,

Ik zit met een vraagje. Zes weken geleden ben ik bevallen met een keizersnede, maar ik vloei nog steeds. Na drie weken was het gestopt, met vier weken begon het weer voor een week lang en nu sinds vandaag ineens nog eens. Ook ben ik nog steeds erg moe, doet mijn buik regelmatig nog erg veel pijn en nu vanavond is hij plotseling hard en opgezet. Weten jullie of dit allemaal normaal is of moet ik aan de bel trekken?
Met vijf weken is de huisarts langsgewees vanwege het vloeien, maar bij navraag bij de gyn zei hij dat het met m'n hormonen te maken had. Heeft iemand hier ervaring mee?

gr, lydia

ik weet niet, bij een gewone bevalling mag het tot 6 weken duren toch en kan het vloeien af en toe nemen dacht is. Zou dat bij een keizersnede ook zijn? Als je het niet vertrouwd altijd even aan de bel trekken! Komt het niet omdat je teveel gedaan hebt? Nou goed geen idee, kan je ook niet echt verder helpen.

Ik heb geloof ik bijna vijf weken gevloeid na m'n keizersnee.
Veranderd de kleur wel naar lichter rosé en geef je bv anders kan je misschien ook alweer ongesteld zijn ofzo? !

Succes

(maartmamma)

Ik zou gewoon met de poli bellen! zou ik wel doen...

Neemt in ieder geval je ongerustheid weg...

Ik heb t ook hoor (ook keizersnee) vloei ook nog steeds en kon wel duren tot en met 6 weken geloof ik.. ben nu bijna 4 weken bevallen dus..

Bel gewoon even joh :)

kus amanda

Bij mij begon het ook weer na een week niet vloeien. En het werd heeeel heftig (zo heftig dat ik kraamverband nodig had 5 weken na de keizersnee) doordat ik te zwaar werk had gedaan: stofzuigen...

Ik geef ook bv en werd bij de eerste keizersnee pas na een jaar weer ongesteld, maar dit keer 10 weken na de bevalling.

ik ben iets meer dan 8 weken geleden bevallen van ene keizersnede, en de verlies nu nog steeds oud bloed!
Na 4 weken stopte het vloeien, toen 2 weken ong niks gehad en toen kwam het oude bloed weer, loop nu al meer dan 8 weken met maandverband in :s

Terug
Bovenaan