hoe lang vloeien

voor diegene die al bevallen zijn.
wie weet hoe lang je ongeveer vloeit .Ik lees overal gemiddeld 6 weken maar zijn er mensen die ervaring hebben met langer.
ben zelf 8 weken geleden bevallen en vloei nog steeds wat dan een dag niet en dan een aantal dagen weer wel.
wie ervaring hiermee!!

Hallo,

Ik heb zelf ongeveer 5 weken gevloeid, toen heb ik weer een afspraak gehad bij de gyn. die je standaard krijgt na circa 6 weken nadta je bevallen bent, en toen vroeg ik hoe of wat en wanneer ik weer met de pil kon beginnen.
Dat kon meteen en dat heb ik ook gedaan, het vloeien stopte en na de eerste strip werd ik weer netjes ongesteld. Dus voor mij werkte de pil als goede oplossing om weer in regelmaat te komen.

Groetjes Joyce en S'je Goorhuis.

Hallo,

Ik ben drie x bevallen van de eerste vier weken gevloeid de tweede keer ook vier weken en bij de laatste ben op 15 mei bevallen was dit minder dan drie weken en de eerste twee dagen zeer hevig en daarna een soort van ongesteldheid verlies heb ook maar twee dagen kraamverband nodig gehad en daarna gewoon mvb..

groetjes Bianca

oh ja en als je de pil als voorbehoedsmiddel wilt gaan gebruiken dan kan je hier al drie weken na de bevalling mee beginnen niet de eerste menstruatie afwachten gewoon blind beginnen maar wel met een maandje extra bescherming..

Terug
Bovenaan