hoe lang wachten na miskraam?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

Ik ben hier een tijdtje niet geweest. En er zijn alweer veel nieuwe meiden. Welkom allemaal.En er zijn ook weer veel zwangeren onder ons. Gefelisiteerd en waar blijven de gliters.

Zoals veel meiden ook al weten heb ik 13 juni mijn 2de vroege miskraan in een jaar gehad. Wij hadden dan ook de twijvels of we het wel weer snel wouden proberen. Maar na dat ik snel weer op geknapt ben willen we er voor gaan. Onze dochter (2)  begint een jarloerse peuter te worden die heel heel heel graag een zusje wil. Dus ik wil er meteen mee door gaan om toch in de ritme te blijven. Nu was mijn vraag zijn er meiden die weten hoe lang je na een mis kraam weer kan proberen zwanger te raken?

veel liefs berna

Hoi Berna!
Goed om te horen dat het weer beter gaat met je! Ik mocht meteen doorgaan van de ha, maar ik weet niet of dat altijd en voor iedereen zo werkt. Tenslotte is ieder lichaam anders en iedere mk wellicht ook. Waarom bel je anders voor de zekerheid niet even naar je ha?
Succes meid, ik duim voor je!
Groetjes van Tess

Hee hallo,

ik heb zelf 22 mei een curretage ondergaan... ik zit nog te wachten op mijn ongesteldheid... Wat de doktoren mij verteld hebben is, om even 1 menstruatie af te wachten en dan zou je het weer kunnen proberen... zelfs nu.. in deze fase waar ik nu in zit, kan je zwanger raken... ik heb nog bloedstolsels in mijn  baarmoeder zitten maar een zwangerschap lost dat op.... moeder natuur doet haar werk!!!
iig veel suc6 met oefenen!!

Liefs humpie dumpie

hoi, ber

de artsen adviseerden mij ook om een menstruatie af te wachten, maar dit meer in verband met je cyclusberekening enzo... ik ben de eerste x gecurreteerd, dus ik wist na de controle dat ik schoon was, en ik had geen zin om te wachten, het voelde voor mij als een gemiste kans, en wonder boven wonder was ik zonder ongi te worden na 5 weken weer zwanger, helaas was het een bbz... maar het een had niks met het ander te maken dus... ik heb het idee dat je wel erg vruchtbaar kunt zijn na een miskraam. bij ons duurde het anderhalf jaar voordat ik voor het eerst zwanger was en dat zonder dat ze een reden bij ons konden vinden,

volg je gevoel, en mijn gyn heeft mij verteld dat als je lichaam er niet aan toe is het ook niet gebeurt....

ik hoop dat je er wat aan hebt

liefs sas

Hoi Ber,

Goh zeg , hoe gaat het verders met je??? Ja lang niet meer gezien ben zelf ook niet zo vaak meer hier!!!
Heb ook een curritage gehad hier in Duitsland op 1mei, maar hier adviseren ze om 2 menstruaties af te wachten en dan weer verder te gaan, zo zie je maar zelfs per land is het anders. Maar als je goed voelt en je hebt je menstruatie gehad kun je het toch gewoon proberen, en anders overleg je het met je H.A.
Wens je nog heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je snel weer zwanger bent oké!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan