hoe lang wachten na testen

A

Anoniem

Guest
beste ensen ik heb vandaag een nieuwe zwangerschapstest gedaan met een test van matcare maar er zit verder geen bijsluiter bij en nu staat er op de verpakking dat je resultaat na een paar seonden kunt aflezen ,maar er verscheen eerst een dikke ontrolelijn en nog geen 5 minuten later was er een super licht dun streepje bij gekomen , kan ik hier nu van uit gaan of denken jullie nog van niet, het streepje is echt superlicht maar wel te zien

groetjes venessa

Hoi,

ik lees hier altijd op het forum een streep is een streep, hoe licht ook, dus ik ga je gewoon heel voorzichtig feliciteren!

Voor de zekerheid misschien nog een keertje testen de komende dagen, maar volgens mij is het raak!

Groetjes,
Mienetje

Hoi Venessa,

Zo'n streep verschijnt idd niet zomaar.
Misschien is het hcg gehalte in je lichaam nog niet zo hoog.
Meestal wordt er aangeraden na 3 dgn een nieuwe test doen.
Maar een streep is een streep en hierbij wil ik je dan ook voorzichtig
alvast feliciteren.

Groetjes Leonie

hallo

bedankt voor jullie adviezen, en ja ik had ook al op de sites gelezen dat je dan even 3 dagen moet wachten en dan overnieuw testen, maarja (ongeduldig he?), gelukkig vind ik altijd een hoop steun op dit forum van jullie en dat helpt dan wel weer om die 3(voor je gevoel hele lange dagen) door te komen,

Gewoon nog effe afwachten dus!!!!!
liefs venessa

Hoi Vanessa,

Ik heb nu al meerdere malen gehoord dat de testen van de Etos niet goed zijn. Ik zou nu wel een clear bleu of predictor halen.
Succes, en ik denk alvast gefeliciteerd!!!
Groetjes KL

Als ik jou was zou ik ook nog een test van een ander merk kopen.
Dan weet je het helemaal zeker.
Groetjes V.

Hallo.

Ja een streep is een streep!!!
Ik zou idd nog een andere test gebruiken maar ik denk dat ik je wel kan feliciteren!!
Laat je het nog wel weten?!
Ik zal voor je duimen!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan