Hoe lang wakker?

Ik vroeg me af hoe lang jullie kleintjes al wakker zijn tijdens de voedingen.

Op dit moment maakt Gideon slaapjes van 4 uur en is dan een uurtje wakker.
20 minuutjes voeden, 10 minuutjes voor een boertje, schone luier en wat flauwekullen op het aankleedkussen dan nog 20 minuutjes knuffelen en spelen op het speelkleed of wat rondwandelen en alles bekijken in de kamer.
Op een gegeven moment wordt hij druk, gaat met zijn hoofdje slaan en gapen, voor mijn gevoel een teken dat hij moe is.

Soms vind ik het zo kort en vraag me af of ik hem dan niet te vroeg weer in bedje leg. Hij gaat dan wel na 5 minuutjes brabbelen gewoon slapen.

xxx

bij ethan is het vaak voeden en verschonen na een uurtje wakker valt hij langzaam in slaap.
slaapt overdag meestal 1 a 2 uurtjes en ligt na het slapen gewoon te keutelen in zijn bedje of kinderwagen..

Hier overdag ook een uurtje (soms korter) in de avond verschilt heel erg, soms alleen maar slapen, dan weer de hele avond wakker en willen ´spelen`
Is normaal hoor op deze leeftijd en als ze moe zijn kunnen ze beter lekker in bed toch!!

ja, hier vaak ook minder dan een uur...

Laten jullie je kids ook zelf alleen 'spelen' in de box. Ik ben daar wel mee begonnen omdat ik nog weet hoeveel profijt ik daarvan heb gehad bij Elias.
FLorian houdt dit nu ongeveer een kwartiertje vol.

Hier zo'n beetje hetzelfde hoor, vond het ook al veel. Kan me niet herinneren van Margo dat die slaapjes zo lang duurden (schaam) maar da's alweer 7 jaar terug natuurlijk, goed excuus ;-)

hier is het ongeveer 3 kwartier...
dan gaat hij ook erg gapen en word wat verdrietig..
leg hem dan naar bed en binnen 5 minuten slaapt hij.

hij slaapt dan vaak 3 - 4 uur en dan is hij weer ongeveer 3 kwartier wakker.. s ' avonds krijgt ie tussen 19.30 en 20.30 de fles en slaapt dan tot 05.00/ 06.00

Terug
Bovenaan