Hoe lang waren jullie overtijd?

Lieve zwangere dames,

Ik heb even jullie advies nodig. Ben nu 7-9 dagen overtijd, maar heb nog steeds een negatieve zwangerschapstest. Volgens mijn huisarts dien ik nog een week te wachten, en dan nogmaals een test te doen. Ik had 22-1 wel een positieve ovulatietest, dus mijn eisprong heeft wel plaatsgevonden. As maandag krijg ik een bloedtest.

Wie herkent dit? Bij wie duurde het ook zolang eer je een positieve test had?

Bedankt voor jullie reacties en allemaal een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Liefs
Tamara
 
Hoe voel je je verder?Een vriendin van mij hat ook een negatieve test.schijnbaar als er teveel zwangerschaphormoon in je urine zit geeft deze test ook negatief aan.
groetjes monique
 
Beste Monique,

Heb t/m vorige week, vanaf 22/1 ontzettend last gehad van ongipijn. Dat heb ik normaal enkel alleen op de dag dat ik ongi moet worden, niet 2 weken lang. Vorige week had ik ook gevoelige borsten. De laatste dagen ben ik wel snel misselijk maar voel ik verder niks meer.
Wat voor verschijnselen had jou vriendin?

Tamara
 
Beste Tamara,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de eerste maand negatieve testen gehad en nu bij de tweede zwangerschap had ik ook een negatieve test, tot na de 5e dag dat ik ong. had moeten worden.
Maak je niet te druk, want zo zie je maar, dat blijkt dat de testen ook niet 100% zijn.

Groetjes en suc6 ellen
 
Terug
Bovenaan