hoe lang zal het nog duren

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben half aug. gestopt met het slikken van de pil, ook direct ongesteld geworden. Maar tot op de dag van vandaag nog steeds niks. Ik weet dat dat kan na het slikken van de pil. Wie van jullie heeft er ook zolang (zit op dag 77)moeten wachten? Ik zou zo graag willen beginnen met ronde 1 maar zo het er nu voorstaat lukt dat niet.

Hoi Meike,
Jou verhaal klinkt mij bekent.
Ik ben na het stoppen met de pil ook direkt ongie geworden en daarna heel lang niet meer. Ook naar de ha geweest en die vertelde ook dat het zeker wel tot een jaar kan duren.
Ik was ook erg blij dat het toen na ruim 155 dagen eindelijk op gang kwam, en hoe.
Maar helaas zijn we nu al weer 37 dagen verder en is er nog steeds geen teken van een naderende ongie.
Geen zwangerschap dus ook. Gisteren namelijk gestest.
Ben ook bezig met temperaturen en vruchtbaarheidstesten. Ik ben nog al ongeduldig namelijk. Maar helaas niets uit op te maken.
Ben nu dus ook bang dat het weer zolang gaat duren.
Nou weet in iedere geval dat je niet alleen bent.
Ik hoop voor jou dat het allemaal wat sneller op gang komt.

Groetjes van Mariska

Hoi,

Ik heb hetzelfde meegemaakt net als jou en Mariska.
Zit ondertussen al op dag 148. Wil je de moed niet ontnemen hoor. maar je alleen maar laten merken dat het niet abnormaal is. Je kan misschien eens naar je ha gaan en wie weet wordt je ook redelijk snel doorgestuurd naar de gyn. Ik ben 14 dagen gelden naar de gyn mogen gaan ik ik moest mijn ongi opwekken door 10 dagen mijn pil te nemen en dat heb ik dus gedaan. Ik ben nu al 2.5 dag aant wachten op mijn ongi. Zodra die begint mag ik op dag 3 van mijn ongi beginnen met clomid te slikken om mijn eisprong op te wekken.
Seg even iets anders: je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he, heb je al een test gedaan want daar hoor ik je niks over zeggen?

grtjs
Bea

Terug
Bovenaan