hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden????

A

Anoniem

Guest
hoi dames

heb ff een vraagje,zoals jullie gelezen hebben ...

ik ben 25 (bijna 26),net aan ronde 12 begonnen.
juli 2005 gestopt met de pil.
net bij de HA geweest,en het zaad van mijn vriend word nu onderzocht,en daar krijgen we deze week de uitslag van!!!

ik ben altijd op het forum zwanger-worden,maar was hier ff aan het lezen,en kom wat bekende   namen tegen!!!
maar ben dus ff nieuwschierig hoe lang jullie al bezig zijn!!!
weet nog niet zo goed of ik wel op dit forum thuis hoor!!!

bedankt voor het lezen,en hoopelijk ook voor hrt reageren!!!

xxxtam80

Hoi, Hoi,

ik ben ook hier te vinden, al reageer ik niet zo vaak. ook ik was met 12 maand aan het lezen op dit forum. en nu dus al onze ronde 16.

meid ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!!!

liefs Tamara

Ik ken je idd van het andere forum. Daar voel ik me niet geheel meer thuis.
Wij zitten nu in ronde 14 ofzo. Ik ben de tel een beetje kwijt. Ben deze maand met Clomid begonnen. Rond 20 uni heb ik mijn nod. DUs erg spannend

Yvet

Hoi!

Ik ben in feb. 2002 gestopt met de pil. Ben dus best wel lang al ermee bezig (wil niet nadenken  hoeveel rondes dat is!). De eerste 2 jaar niet actief bezig met zwanger worden, de laatste 2 wel. Vandaag krijg ik mijn 3e IUI poging, ben reuze benieuwd.

Succes allemaal!

Saartje

hoi,

Ik ben in november 2003 gestopt met de pil. Meteen al bezig met zwanger worden.Heel veel ziekenhuisbezoekjes achter de rug.
Nu gaan we voor IVF. Vorige week hebben we het intakegesprek gehad en over drie weken moeten we terug voor de bloeduitslag en de zaadtest.

In augustus krijgen we een bijeenkomst en daarna een vervolggesprek en hopelijk kunnen we dan snel beginnen.

groetjes

Nicole

Hoi, ik ben Ant en slik al meer dan 10 jaar geen pil. Vanaf juni 2004 actief bezig zwanger te worden. Moet na gaan denken over ivf. Ben 39 mijn man is 47 en we hebben 4 kinderen. Mijn man 3, ik één. Ivf. lijkt me heel erg belastend voor mij en mijn omgeving, ben er nog niet helemaal over uitgedacht.
Groetjes en veel succes, Ant

hallo dames

zo te lezen zijn er al een aantal een hele tijd bezig!!!
dus opzich heb ik nog niks te klaagen!!

maar ik wil julie heel veel sterkte en geluk toewensen...en dat het gouw een keer raak mag zijn....
zal voor jullie duimen!!!!!

xxxtam80

Hoi Hoi,

Wij zijn nu alweer 21 mnd bezig voor ons eerste kindje. Ik heb woensdag mijn 2de IUI.
1x zwanger geweest van 1ste IUI (miskraam).

Kruimel

Terug
Bovenaan