hoe lang zijn jullie kindjes per dag wakker?

De titel zegt het al: Hoe lang per dag zijn jullie kindjes wakker (en dan bedoel ik écht wakker)??
Liam is 's morgens na de voeding 1,5 uur wakker, na de voeding van 12 uur is hij 1,5 uur waker, na de voeding van 16 uur is hij een uurtje wakker en na de voeding van 20uur trekt hij het vaak om tot de volgende voeding wakker te zijn!.....volgens mij is dat heel erg veel voor een kindje van nog geen 6 weken! Hij is zo'n 7 à 8 uur per dag wakker!
En jullie kindjes??

Liefssss

Jasmijn is ook bijna 6 weken en die zit ongeveer op hetzelfde hoor, dus volgens mij valt het wel mee... 1,5 wakker na de ochtend voeding, ik voed haar rond 12 uur weer en dan slaapt ze 3 uurtjes tot de volgende voeding, daarna is ze 1,5 uur wakker en dan heeft ze 's avonds dat ze idd helemaal wakker is tussen 2 voedingen... dus ik kom ook aan 6 tot 8 uur per dag... verschilt een beetje per dag

Eerlijk gezegd slaapt Olivia erg veel. Ze kan vanaf het moment dat ze haar voeding krijgt echt maar een uurtje wakker zijn. Eigenlijk is ze al eerder moe (het gapen begint eigenlijk al meteen na de voeding) maar ik wil haar een tijdje rechtop houden omdat ze dan minder spuugt.
's avonds is ze een uurtje wakker voor de laatste voeding, maar that's it. Dus ik denk zo'n 5 uur per dag wakker. Olivia is 7 weken.

Quinn is gemiddeld ook zo'n uurtje, soms 1,5 uur wakker na een voeding. Maar 's avonds heeft hij ook dat hij vaak van de voeding tussen 19.00 en 20.00 uur wakker blijft tot zijn laatste voeding tussen 22.00 en 23.00 uur. En valt daarna vaak als een blok in slaap voor de nacht.
Het ene kind is nou eenmaal meer slaap nodig, dan de ander. Als ik vergelijk met Yordi toen die zo oud was, was Yordi nog meer wakker, dan dat Quinn nu is.
Quinn is nu 6 weken.

'onze' Jasmijn is erg veel wakker. Meestal slaapt ze van 8 tot 7 (met een voeding om een uur of 4) en dan slaapt ze tussen de voedingen nog een uurtje, soms twee.

De oudste had dat ook, die begon pas goed te slapen toen ze ging kruipen. Zolang ze tevreden zijn en 's nachts goed slapen is er geen probleem!

Terug
Bovenaan