Hoe lang zou het nog duren..

Gisteren had ik elke keer al harde buiken niet pijnelijk maar wel gevoelig.. Vannacht aardig kunnen slapen ondanks de nachtmerrie(zie andere topic)

Rond 9uur vanmorgen begon ik behoorlijke buikpijn te krijgen met tussen door flinke scherpe krampen..
Dus dacht laat ik in een warm bad gaan.. Na een half uurtje was het eigelijk weg nog wel licht gerommel...
Na een bad ga ik altijd even afspoelen onder de douche dus ik onder de douche zie ik op eens dat ik de slijmprop verlies.. Te minste dat vermoed ik het zag het uit als een soort bloedstolsel maar spoelde te snel weg om goed gezien.. Ik ben verder geen bloed of slijm verloren tot nu toe..

Dus ben nu erg benieuwd hoe lang het gaat duren tot de volgende fase begint.. Vind het nu toch wel spannend hoor hihi

Hoi Dromertje,

He, spannend he.. Er zijn dan ook zo van die dingen die je alleen maar hebt als je zwanger bent, maar of die dan ook weer betekenen dat je echt al an de bevalling gaat beginnen, dat weet je alleen achteraf ;-)

Ik denk dat ik vannacht ook de slijmprop verloren ben, alleen bij mij was het niet met bloed, maar gewoon lichtbruin slijm, dikker en meer dan normaal. Bah, wat klinkt dat naar ;-)

Ik hoop echt voor je dat het straks mooi doorzet, en dat je je nit te lang hoeft af te vragen 'is dit het nou, of niet?' ..
Enne.. misschien iets heel vrolijks lezen voor je gaat slapen, zoals een kinderboek ofzo?
Of Boer zoekt Vrouw kijken ;-) .. nouja ik zeg ook maar wat, maar ik droom vaak wel over iets waarmee ik in slaap ben gevallen.

Succes!!

Spannend hé.. ik heb dat voorwerk nou al weken, wordt je niet echt blij van nee, nou heb ik dat bij de eerste nooit zo erg gehad.
Slijmprop weet ik niet, nog nooit verloren..
Hoever ben je nu precies??
Succes hé..Liefs MJ

Ik ben nu 37 weken en 3 dagen

Ik verwacht zelf en vele met mij dat het volgende week komt ergens in me 38ste week.. Maar nu verwacht ik het nog totaal niet

wat word je op de proef gesteld zo...Zou het wel zou het niet.
Tot nu toe heb ik totaal nog niet het gevoel dat het gaat komen wat met 36 weken ook maar beter is ook, maar toch.
Erg veel geduld en suc6 gewenst vanaf hier.

spannend het begin is altijd afvragen is dit het nou (behalve als je vliezen breken want dan is het wel duidelijk ;) ben heel benieuwd, ben ook nog nooit echt een slijmprop verloren dus daar kan ik niet over meepraten, wie weet heb je voor je 38e week wel een kleine!! Groet Fee

Terug
Bovenaan