Hoe lang zwanger?

<p>Goedemorgen!! <br />Wat vind ik het leuk dat ik mij mag aanmelden hier, want wij zijn ZWANGER! </p><p>Nu vraag ik mij alleen af hoe ze rekenen en hoe veel weken ik dus ben. Op 12-11-2019 zijn we erachter gekomen omdat ik overtijd was. Clear blue gaf 2-3 weken aan. Alle apps geven 4 weken en 3 dagen aan. 14 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. ik vind het wel fijn om te weten want dan weet ik wanneer het hartje zou kunnen gaan kloppen!:) </p><p>Jullie enig idee?</p><p>De verloskundige heeft nog geen contact opgenomen, heb me wel aangemeld</p><p> </p><p>groetjes!</p>

Je telt voor nu vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. 1 maand nu dus. De verloskundige stelt met de termijnecho vast wanneer je uiteindelijk echt uitgerekend bent.  
Gefeliciteerd!!! ?

Je mag er 2 weken bij optellen bij je clearblue test . Ze rekenen dus van de eerste dag van je laatste menstruatie ml.
Als je clearblue dus 2-3 weken aan geeft bent je tussen je 4 a 5 weken zwanger .
En indd als je je eerste echo krijgt  en je termijn dan word je exacte datum vast gesteld .

Gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan