hoe lang?

hallo allemaal

kwas eigenlijk benieuwd hoe lang iedereen al bezig was met kinderen krijgen?
heel veel zijn nog maar pas begonnen lees ik (jan,febr,mrt,april).
zijn er ook dames die al langer bezig zijn...
ik/wij zijn nu al ruim 10 mnd 'bezig'.
en zit er iemand van jullie ook al in de medische molen?
wij wel, maar dat komt omdat ik al ruim 7 jaar bij de gyn loop ivm endometriose en je dan vruchtbaarheidsproblemen kunt hebben.

 
Hallo Kimpansee,

Wij zijn bezig vanaf Februari. En ik wacht nog steeds op mijn ongi, of positieve test natuurlijk. Ik zit nu op dag 57 van mijn cyclus. Als ik zwanger ben, dan was ik gisteren 8 weken zwanger. Ik moet het nog afwachten. Zoals je heb gelezen waarschijnlijk, ga ik morgen een afspraak maken voor een echo.

Liefs Vanessa1
 
Hallo Kimpansee,
Wij zijn ook al 11 maanden bezig met zwanger proberen te raken.
Heb in het begin niet echt mijn vruchtbare dagen in de gaten gehouden. Maar ben dat nu ongeveer 3 mnd wel aan het doen. Bij sommige gaat het allemaal zo snel maar ook bij ons is dat niet het geval. Heb nog geen reden om de medische molen te gaan bewandelen omdat ik daar nog niet echt een reden voor heb. Dus voor ons voorlopig verplicht klussen op de vruchtbare dagen....
Liefs Caro
 
Hoi hoi
Wij zijn ook al bezig van oktober 2003. Ik ben zelf 32 en mijn man 27. Hoop niet omdat ik de 30 al gepasseerd ben dat het moelijke wordt om zwanger te worden. ik zie wel. We klussen ons een ongeluk (haha heel vervelend .... niet dus. Ik hoop dat ik zwanger ben voor de medische molen, want ik heb altijd gezegd dat het dan niet meer hoeft van mij. Ik heb niet zo veel zin om op commando het te moetne doen, hormonen te moeten slikken ed. Maar ja ik zie wel. Suc6 in iedergeval.
Ik hou je op de hoogte
Liefs Lilian
 
Hoi,

Als je terug gaat naar de vorige paginas, staat er onder het kopje voorstellen ook veel over de vrouwen die hier komen.

Ik ben in ieder geval Vanessa, 25 jaar en ga nu stoppen met de pil voor de eerste!

Groetjes!
 
hoi wij zijn sinds okyober 2003 bezig voor ons eerste kindje.
misshien vind je een beetje herkennking bij als zwanger worden langer duurt dit is een forum die onder deze staat dus even langs de maanden scrollen.
succes. groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan