Hoe lang

A

Anoniem

Guest
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie voor het eerst ongesteld werden na het stoppen met de pil? Ik heb gewoon een strip afgemaakt en dus meteen ongesteld geworden.. nu, 28 dagen verder, aan het wachten op de eerste keer 'echt' ongesteld...

Groetjes,
Aurora

Bij mij heeft het 5 weken geduurd en nu heb ik een cyclus van 4 weken. Tien jaar eerder ben ik ook even gestopt met de pil en toen heeft het wel 3 maanden geduurd dus het kan erg verschillen.
Geduld hebben!
Marielle

hoi,

toen ik stopte met de pil wist ik ook niet wat ik moest verwachten. ervoor had ik een cyclus van 5 tot 8 weken. toen ging ik op dag 42 een zwangerschaptest doen en raak!!
maar dat verschilt: gewoon keurig 28 dagen, meer, of een half jaar. als het lang duurt kun je naar de huisarts toen (zeker als je graag zwanger wil worden)
groetjes

Hoi,
Ik wist ook niet wat ik moest verwachten na ruim 10 jaar pil. Maar na 23 dagen werd ik al ongesteld. Op zich vind ik dat niet erg want daardoor heb je meer rondes en dus meer kansen.
Groetjes Gabrielle.

Hoi,

Ik had direct na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus en nu 6 jaar later nog steeds. Ik had de pil zo'n 7 jaar geslikt.

Gr Sophia

HI!!
had zo 8 jaar de pil geslikt en ben eind juli gestopt met de pil.....
werd op dag 39 ongi i.p.v op dag 28.
nu afwachten, zit in ronde 2, hoop dat het weer gewoon 28 dagen word!
dat is fout gezegd, ik hoop dat het voorlopig niet meer komt!!!!!!!!! en zwanger ben natuurlijk!!!!!!
x andrea

hoi hoi,ik was gelijk regelmatig ongi,ik heb hem 11 jaar geslikt ik heb een cyclus van 28 dagen gr manuela

Hi,
ik moet nog ff afwachten. Ben 3aug. ongi geworden en daarna geen pil meer geslikt. Zit nu dus op dag 35 en nog geen spoor. Spannend hoor.

Bieb.

Terug
Bovenaan