hoe lang

A

Anoniem

Guest
halo alemaal ben zo maar benuwt hoe lang julie er over heben gedaan om zwanger worden bij mijn eerst heb ik 2 jaar over gedaan met 4 miskraamen er tussen bij mijn 2 was ik binen 4 maanden zwanger maar helaas is ze overleeden bij 40 weken zwangerschap en nu ben ik in de 3 ronden weer mijn nod dag 15 aug spanend weer liefs jolanfa

Hey !
Tjonge, dat is niet niks zeg wat jullie allemaal al hebben moeten doorstaan met het krijgen van een kindje.
Wat zal elke zwangerschap een spanning met zich mee brengen bij jullie.
In ieder geval nog heel veel sterkte  met het verlies van jullie baby!
Dat hebben jullie vast wel nodig.
Om op je vraag terug te komen:
Wij hebben er de eerste keer 1,5 jaar over gedaan om uiteindelijk zwanger te worden.
Onze dochter is nu 2jr. en 4 mnd. We zitten nu in ronde 4 voor een 2e kindje en hopen natuurlijk dat we sneller zwanger zijn dan de vorrige keer.
Liefs van Miena.

Hoi,

Bij mijn 1e was ik meteen na het stoppen van de pil zwanger, ondanks dat ik midden in een strip gestopt was. Bij mijn 2e was ik in ronde 4 zwanger en de uitgerekende datum was de verjaardag van mijn 1e. In april bleek ik ondanks de pil zwanger te zijn van de 3e, dit is in mei een bbz geweest. Het grappige was dat ik toen weer rond de verjaardagen van de 1e en de 2e uitgerekend was ( 1e is van 27-12-2000, 2e van 24-12-2003 en 3e zou rond 18-12-2006 zijn ). We zitten nu in ronde 2, NOD 11 augustus.

Groetjes, Manon

ja zeeker dat is ook niet niks maar blijft toch mijn kindje dus ik ga nu voor mijn 3 he sanp je als ik nu zwanger zou zijn ben ik op mijn verjaardag uitgerekent zal wel hel aprt zijn groetjes jolanda zal duimen

Terug
Bovenaan