hoe lang....

A

Anoniem

Guest
hoe lang duurt het ongeveer voordat je je baby voelt??
Heb elke keer het idee dat ik iets voel maar dat kan de kleine nog lang niet zijn toch...
Ben er best benieuwd naar eigenlijk kan niet wachten....

Hi Donja, ik geloof dat het bij elke vrouw anders is. En het ligt er ook aan waar je placenta ligt. Als die voor ligt, kan je je kindje geloof ik minder goed voelen. Bij m'n eerste zwangerschap voelde ik m'n dochter voor t eerst écht goed met 18 wk en achteraf al een paar dagen ervoor. Dus zeg maar met 17,5 wk. Een vriendin van me voelde haar tweede met 11 wk, ik hoor ook wel vrouwen die pas met 25 wk voor t eerst wat voelen, er is geloof ik niet echt een vast moment voor. Maar geniet lekker van je zwangerschap en laat je verrassen door het eerste 'getik' van je kleine! liefs Jude

Hallo Donja,

Het is inderdaad heel verschillend. Heeft met verschillende factoren te maken. Ik ben zwanger van de eerste en voelde de baby met 21 weken. Hoewel er vaak word gezegd dat je met een voorliggende placenta de baby minder voelt, voel ik hem/haar gelukkig elke dag. (ik heb een voorliggende placenta) Heel veel plezier nog verder en hoop dat je er snel van de eerste bewegingen genieten mag want het is in een woord GEWELDIG.

Groeten pinklady

Hai hai,

Ik voelde de kleine al vrij snel, met 17weken al geloof ik :)
Nu ben ik uitgeteld en houd hij nog hele voetbal wedstrijden in mijn buik....

Nephele,

Terug
Bovenaan