A
Anoniem
Guest
Op het cb zeiden ze 2 maanden terug al dat we Thijn (nu bijna 10 maanden) best zelf kunnen proberen te laten eten.
Ik keek haar toen al raar aan, maar dacht het zal wel.
Wat ik doe op dit moment;
Ik geeft hem tijdens zijn fruithap die ik nog wel wat prak soms, een stuk banaan of een stuk peer enz.
Tijdens brood maaltijd geef ik hem een broodkorstje waarnaar ik vervolgens zijn brood aan tafel klaar maak. Vervolgens prik ik een stukje brood aan zijn vork en geef de vork dan aan hem, hij doet dit dan netjes in zijn mond.
Met avond eten geef ik hem wel eens een stukje wortel of komkommer of paar stukjes penne (pasta) of spaghettie of iets. Maar verder blijf ik degene die de lepel vasthoudt en het hem geeft.
Doe ik dat goed? Of moet ik hem nu al laten proberen zelf te eten.
(mijn hemel dat zal een troep geven hihjihihi)
Ik keek haar toen al raar aan, maar dacht het zal wel.
Wat ik doe op dit moment;
Ik geeft hem tijdens zijn fruithap die ik nog wel wat prak soms, een stuk banaan of een stuk peer enz.
Tijdens brood maaltijd geef ik hem een broodkorstje waarnaar ik vervolgens zijn brood aan tafel klaar maak. Vervolgens prik ik een stukje brood aan zijn vork en geef de vork dan aan hem, hij doet dit dan netjes in zijn mond.
Met avond eten geef ik hem wel eens een stukje wortel of komkommer of paar stukjes penne (pasta) of spaghettie of iets. Maar verder blijf ik degene die de lepel vasthoudt en het hem geeft.
Doe ik dat goed? Of moet ik hem nu al laten proberen zelf te eten.
(mijn hemel dat zal een troep geven hihjihihi)