hoe laten wennen

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje... lorena heeft een half jaar bij ons op de kamer in een wiegje geslapen. mijn broertje was bezig met een ledikantje die nu klaar is en al op haar kamertje staat.
hoe kan ik er aan laten wennen om in haar eigen kamertje in haar ledikantje te laten slapen. op onze slaapkamer is geen ruimte voor het ledikantje. dus er moet een andere oplossing voor gevonden worden.

ik heb haar nu op dit moment in haar eigen kamer in haar eigen wieg laten slapen, maar daar heeft ze hulp bij nodig door middel van wiegen. Hoe kan ik hier het beste mee om gaan, zodat ze toch zelf in slaap kan vallen zonder hulp.

hopelijk kan iemand mij helpen.
liefs wendy

hoi hoi, bij mijn dochtertje heb ik haar eerst overdag in haar kamertje met ledikantje gelegd, 's nachts sliep ze dan nog bij ons in de wieg.
dat heb ik denk een week gedaan, en toen ben ik dr ook 's avonds op dr eigen kamertje gaan leggen ook in de ledikant want de wieg werd ook eigenlijk veels te klein.
wel heb ik nog zeker 2 wkn elke avond een soort van verhaaltje verteld, (beetje ala de baby fluisteraar:) ) dat ze nu groot is en niet meer in de wieg hoeft, dat ze een eigen kamer heb, dat ze daar lekker kan slapen enz.
heel uitgebreid, maar het heeft wel geholpen want ze heeft nooit een kick gegeven, denk ook stiekem dat het voor moeders moeilijker is dan voor de kids!
succes!

Terug
Bovenaan