hoe later de voeding hoe vroeger wakker???

Hallo,

Mijn zoontje van 16 weken zit op 5 voedingen (2xbv en 3x fv). In de fles zit 210 water met 3,5 schep similac = 230 voeding. Niet altijd drinkt hij die op. hij is 7650 gram en 65 cm. De laatste tijd moeten we hem wakker maken voor de laatste voeding. Eerst dronk hij dan maar kort en net toen ik dacht misschien moet ik naar 4 dronk hij ineens weer lang. Maar het gekke is dat hij eerst 2x om de 4uur kwam en 2 x om de drie uur. Toen ik de llaatste twee voedingen ook om de vier probeerde kwam de laatste op ongeveer 23.00 uit. En nou is het gekke dat hij sindsdien steeds eerder wakker word terwijl hij anders van 21.00 of 22.00 tot ongeveer 7.00 doorsliep. Nu is het van 23.00 soms 6.00 en vandaag 5.00. Hoe kan dit. Hij is ook verkouden en snottert ook. Denk soms ook wel dat ie daardoor eerder wakker word. Maar kan het ook door het tijdsverschil komen tijdens de voedingen.

Groetjes Hannie
 
hallo

ik heb een dochter van 5 maand.
zij wou op een gegeven moment ook niet meer doorslapen .
ik probeerde alleen maar tips uit van buitenstaanders en wat was het gevolg
mij dochter helemaal uit haar ritme
je moet je eigen gevoel volgen
ik heb haar op een gegeven moment bij de laatste voeding  een uur eerder wakker gemaakt dus kreeg zij hem na 3 uur
als ze s'ochtends wel eerder wakker werd gaf ik haar een beetje water maar liet haar wel liggen tot 8.00 /8.30 uur

succes groetjes jillvanny(pretletter)
 
Terug
Bovenaan