hoe leer je ze kruipen???

Ýk heb hoer een ongelooflijke drifkikker haha
Hij ligt op zijn buik en trappelt ongelooflijk hard met zijn benen, maar in de lucht.
Rollen snapt hij en is geen probleem, maar als hij op zijn buik ligt wil hij speeltjes pakken. Ik heb geprobeerd om zijn benen onder z'n lijf te houden maar geen resultaat.
Staan doet hij ook al goed (moet hem wel vast houden), alleen dat vooruit komen op je buik pffff.
Af en toe is het net een luchtalarm hier wat af gaat.

Tips????????????????????????

Gr Pauline

hihi, leuke verspreking. .
Maar uh, hier ook zo'n driftkikker. Hij weet al wel hoe z'n knietjes onder z'n billen moeten, en ook hoe die zich met z'n armen zo hooooog mogelijk duwt, maar dan om de beurt. Eerst z'n kont omhoog, dan z'n armen gestrekt, dan z'n kont omhoog ....enz.
(net een levende wipwap). Hoe meer ik 'm laat driftkikkeren hoe harder hij van alles probeert, dus ik ren er niet te snel naartoe.
Ik leg 'm alleen altijd op een dubbelgewouwen slaapzak (we hebben marmoleum, en dat ik een beetje hard als ie omrolt), maar nou legde ik 'm gister dus even wel op de kale vloer en toen kon ie lekker bewegen! Rondjes draaien, zich afzetten en over de vloer glijden. Niet gericht, weet ook niet of ie het zelf doorhad, maar misschien leert ie het zo wel veel sneller.

Liefs Nelleke

hoi,

delano kruipt/ tijgert al een hele tijd, door hem gewoon op de gond in de woonkamer neer te leggen en er zelf voor te zitten met speeltjes kwam hij naar me toe eerst heel langzaam nu gaat hij als een speer. Nog steeds niet op zijn knietjes, maar dat komt vanzelf. Kevan deed namelijk precies hetzelfde en van de een op de andere dag had hij het door.

dat leren ze opeens zelf ....dan ontdekken ze hoe ze zichzelf vooruit kunnen trekken/bewegen. Je kunt ze wel een beetje stimuleren door ze op de grond te leggen en de speeltjes net iets verder dan grijpafstand te leggen. Dan worden ze eerst heel boos maar als je ze even laat dan gaan ze vanazelf vanalles uitproberen om er toch aan te komen.
Hier ook zo'n driftkoppie hihihi hij spartelde ook heel wat met de beentjes totdat hij nu heeft ontdekt hoe hij moet tijgeren. pffffff nu kan mama hem overal in de gaten houden en hem weer bij de plekken weghalen waar ie niet aanmag.
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Ik zou zeggen gewoon veel op de buik te spelen leggen..dan komt het vanzelf. Mijn kinderen kruipen al snel met de buik van de grond (net 6 maand oud)en meer als dat doe ik niet. Vriendin van mij haar dochter van 10 maanden kruipt nog niet. Het eerste wat haa vertelt werd was ook leg haar vaak op de buik te spelen.
Daag ze uit om iets te pakken wat van hun vandaag ligt. Of roep ze...ze gaan vanzelf hun best doen om bij je te komen.

Terug
Bovenaan