hoe liggen jullie jonge babys in bed?

Onze dochter van 6 weken ligt onder een deken en laken in bed, nu de laatste paar nachten ligt ze 's morgens als ik kom boven in bed en vaak omgedraaid, haar dekentje lig dan nog keurig vast, ze voelt aan haar handjes dan zo koud. Ik zit er over te denken om een slaap/trappelzak te kopen zodat ze dan toch wel warm blijft. Ik ben heel benieuwd hoe andere baby's slapen en of iemand nog een goede tip heeft voor een slaapzak?
Gr. Corina
 
Onze dochter (bijna 5 weken) ligt ook vaak boven in bed. Dit is wel pas als ze flink gehuild heeft. Aangezien ik toch om de 3 a 4 uur voeding geeft, laat ik dit maar zo tenslotte is het ook niet koud op haar kamertje. Op het consultatieburo zeiden ze dat zo'n trappelzak voor jonge baby's niet geschikt is. Koude handjes is ook niet erg schijnt.
Groetjes, Ingrid
 
Ik heb mijn zoontje(9 weken) ook al in een slaapzak liggen. Een dunne met een deken erover zo kan hij de deken niet meer zo goed weg schoppen en blijft die beter op de plaats liggen en kruipt niet meer helemaal naar boven. Je moet alleen met de slaapzak wel oppassen dat hij er niet in kan schieten. Dan moet je de arm gaten iets innemen die steken kun jer er later wel weer uithalen.Veel succes.
 
onze dochter van 7 weken slaapt vanaf 1,5 week al in een slaapzak. Daar overheen nog een laken en dunne deken en dat gaat heel goed.Het bedje zelf is kort opgemaakt. De slaapzak is 70cm en de armgaten zijn goed aansluitend op de armpjes. Ze slaapt er heerlijk in en kan dus niet de hele tijd draaien en keren. Koude handjes zijn niet erg. Als het nekje maar lekker warm en droog aanvoelt.
 
ik heb net mijn reactie bij Kim gezet. Mijn zoontje slaapt vanaf 6 weken in slaapzak met slaapzakriem van Prenatal. Ideaal! Hij trapte zich steeds bloot en wilde met 2 maanden al op zijn buik draaien. Nu kan dat niet en ligt hij snel en rustig heerlijk te slapen. Hij is nu 8 maanden en ligt er nog in. Slaapzak van 70 cm kan, stop wat je over hebt aan het voeteneinde gewoon onder matras, ligt het ook meteen wat vaster.
 
Er zijn ook pyama's waar een soort zakje aan het einde van de mouw zit die je ook om kan vouwen over het handje heen. Geen koude handjes meer. Ik heb ze geloof ik bij de zeeman of zo gekocht. Je hebt daar toch best leuke dingetjes hoor. En anders op internet bestellen. Ik woon nu in Amerika en hier zie je ze overal. Kijk eens op www.walmart.com

Veel succes, groetjes Fenna.
 
Terug
Bovenaan