Hoe liggen jullie kleintjes in de kinderwagen?

Hoi,

Hoe liggen jullie kleintjes in de kinderwagen? Amy heeft nu nog een wat dikker vestje aan en ligt onder een dekentje met lakentje. Dan gaat er nog een regendekje overheen (dat vind ik iets mooier staan bij onze kinderwagen, een Engelse Silver Cross). Maar vandaag had ik het idee dat ze het een beetje warm had.

Groetjes Lilian

Ze zeggen altijd dat je de kinderen een laag meer moet geven dan je zelf aan hebt. Dus, als je zelf een vest of jas aan hebt en je hebt het niet koud, dan kun je Amy met een vestje of jasje en dan alleen het lakentje/dekentje, of alleen de regenhoes.
Liv ligt soms op haar dekbedje in de wagen, omdat zij het net als haar mama heel snel heel warm heeft. Ik moet er ook een soort canvas hoes overheen doen, die is dan prima tegen de wind, maar biedt geen warmte. In de maxi-cosi ligt ze nog wel in de voetenzak, maar die rits ik niet dicht.
Oh, ja, als je het gevoel hebt dat ze het te warm heeft moet je er iets aan doen hoor. Kindjes kunenn het volgens mij beter iets te koud hebben dan iets te warm. Van te koud gaan ze wel huilen, wan te warm vallen ze in slaap en dan weet je het helemaal niet meer!
Patricia

Hoi hoi,

Gisteren had Ruben zijn spijkerjasje aan in de kinderwagenbak en een dik dekbedje erop en vanmiddag ging hij mee zonder jas aan, maar wel onder de deken.

Groetjes van Mieke groetjes van 3 boefjes

Ps een regenhoes zweet snel, vooral als de zon erop schijnt

Terug
Bovenaan