Hoe ligt jullie kleine?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Even een vraagje, ligt die kleine van jullie al keurig met het hoofdje naar beneden of net als die van mij lekker dwars?

Onze kleine dame heeft vanaf het begin alleen maar dwars gelegen en ik ben heel nieuwsgierig of dat 'normaal' is.

Groetjes Jettepetje

Hai,
bij mij lag eerst een kindje met het hoofdje naar onder, en eentje in stuit. afgelopen vrijdag zagen we dat ze nu allebei in stuit liggen. gezellig met de hoofdjes bijelkaar.
Maar de gyn zei dat ze nog wel tot week 34 de ruimte hebben om te draaien... dus ze hoeven nog niet per se 'goed' te liggen. Bij een kindje is dat zelfs tot week 37 geloof ik...
Die van mij hebben nu dus nog 3 kleine weekjes om zich te draaien.
Groetjes ciske

hallo
mijn kleine frummel ligt al met zijn hoofdje naar beneden
ik heb hem ook voelen draaien wat heel raar aanvoelde
groetjes rosita

Hoi Jettepetje,

Ik weet niet precies hoe die kleine ligt. Ik moet volgende wk naar de VK en dan hoop ik dat ze het kan voelen.

Maar volgens mij ligt het dwars in mijn buik, dus zo ( ----------  ) Ik voel in mijn beide zijden bewegingen.
Vooral als ik op mijn re zij ligt dan gaat het behoorlijk tekeer in mijn li zij, vooral draaibewegingen voel ik dan, heel grappig.
In mijn re zij voel ik kleine schopjes / plopjes.

Ben benieuwd wanneer het gaat draaien. Ben nu 30 + 4.

Kruimel

Hoi,

Nou ik was vorige week bij de verloskundige (was toen 31wk) en toen was de beeb gedraaid en met het hoofdje naar beneden gaan liggen! Dit was met 28wk nog niet het geval.
Ik heb het idd ook voelen draaien. Het was een hele drukte in m'n buik

Groetjes Rinske 32wk

Hoi meiden,

28 juli heb ik de pretecho gehad en toen lag baby in een stuit. Twee dagen later had ik een afspraak bij de gyn en lag de baby weer netjes met haar hoofdje naar beneden.

Een aardige draaimolen dus in mijn buik. Nu heb ik sinds een aantal dagen steken van "onder" en vraag me toch af of de baby nu stiekum al is ingedaald.

Mijn zoontje was met 32 weken zwangerschap ingedaald dus best snel. Misschien is dat nu ook het geval.

We wachten het gewoon af.

Fijne zwangerschap nog en een dikke knuffel van mamabinck.

Mijn 1e kindje lag altijd dwars (en nog steeds ) maar uit eindelijk bij de bevalling is ze nog goed komen te liggen. Geen zorgen dus./

Moinque

2 weken geleden bij de vk geweest en toen lag het kindje keurig met het hoofdje naar beneden. Maar gisteren ook heel veel gedraai gevoeld en nu komen de schopjes ook van links ipv rechts... Hoe het nu ligt weet ik dus niet... maar het hoeft  pas  vanaf 37 weken goed te liggen heb ik gehoord dus  genoeg tijd nog om te draaien heb ik gehoord.

liefs KC

Terug
Bovenaan