hoe lijkt het komen er nog januari baby's????

hoe lijkt het voor iedereen die nu nog niet de kleine in de armen mag houden, wordt het januari of melden we ons met een paar dagen bij de februari mama's????
ik ben morgen officieel uitgerekend, en heb wel de bekende krampen af en toe een lichte wee. maar verder lijkt het er nog niet op.
dus ik gok op februari, kan natuurlijk snel veranderen. vanmiddag weer voor controle naar de gyn. misschien gaat ze strippen als ze erbij kan.

Hoi!!

Bij mij zal het erom hangen denk ik.
Volgens de echo´s was ik de 17e uitgerekend en volgens berekening de 22ste. De laatste datum houdt de vk aan, dus dan zou ik nu 4 dagen ´overtijd´ zijn. Als het er morgen niet is moet ik waarschijnlijk vrijdag naar het ziekenhuis voor inwendige onderzoeken en dan wordt ik waarschijnlijk maandag ingeleid. Dus ik hoop dat het er voor die tijd is, want ik heb echt geen zin om ingeleid te worden! Vannacht wel lichte weeen gehad in mn rug, maar die waren naar 2 uurtjes ook weer weg. Maandag heeft de vk geprobeerd me te strippen, maar toen kon het nog niet, hopen dat het morgen wel lukt!! En dat het zijn werk dan doet natuurlijk!!!
Spannend allemaal hoor, iedereen heel veel succes de komende dagen!

Hier wordt het wel een echte januari mama :) Was 15 januari uitgerekend, dus ja! Ze laten je gelukkig niet eeuwig zwanger lopen, t moet er een keertje uit.

Mamr, hoop dat het strippen werkt bij jou. Bij mij al 2x gedaan. Maar goed.... je kent het verhaal.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan