Mijn zoontje is op dit moment 2 maanden en krijgt 6 flessen van 150 cc. De nachtvoeding zit hierbij inbegrepen. Op dit moment krijgt hij om de 4 uur een fles: 7.15-11.15-15.15-19.15-23.15. 's Nachts wordt hij 1 x wakker en krijgt dan ook nog een fles. Nu is het zo dat hij steeds later wakker wordt. Het begin voor het doorslapen is er. Vorige week werd hij zelfs een keer pas om 5.30 wakker. Na de fles ging hij lekker slapen, maar doordat zijn ritme er zo goed inzit, werd hij gewoon om 7.15 wakker en wilde dus een fles. Toen zat ik dus in de knoop. Uiteindelijk heb ik de volgende fles om ongeveer 9.00 gegeven, zodat ik uiteindelijk ongeveer weer uitkwam op zijn ritme.
Vanochtend werd meneer weer pas om 5.30 wakker. Met het voorval van vorige week nog in mijn achterhoofd, heb ik hem nu een fles met 70 cc gegeven. Gedachte daarachter was dat hij dan zou gaan slapen en vervolgens om 7.15 zijn volgende fles zou krijgen. De gedachte was leuk, alleen vond hij het niet zo leuk. Toen de fles leeg was, begon hij te huilen. Uiteindelijk is hij om 6.30 in slaap gevallen en heb ik hem om 7.30 wakker moeten maken voor de volgende fles (150 cc). Deze heeft hij niet helemaal leeggedronken, maar hij is daarna wel lekker gaan slapen.
Ik neem aan, tenminste dat hoop ik, dat er meer zijn die hier tegenaan lopen. Tips zijn dan ook heel erg welkom.
Vanochtend werd meneer weer pas om 5.30 wakker. Met het voorval van vorige week nog in mijn achterhoofd, heb ik hem nu een fles met 70 cc gegeven. Gedachte daarachter was dat hij dan zou gaan slapen en vervolgens om 7.15 zijn volgende fles zou krijgen. De gedachte was leuk, alleen vond hij het niet zo leuk. Toen de fles leeg was, begon hij te huilen. Uiteindelijk is hij om 6.30 in slaap gevallen en heb ik hem om 7.30 wakker moeten maken voor de volgende fles (150 cc). Deze heeft hij niet helemaal leeggedronken, maar hij is daarna wel lekker gaan slapen.
Ik neem aan, tenminste dat hoop ik, dat er meer zijn die hier tegenaan lopen. Tips zijn dan ook heel erg welkom.