Hoe los ik dit zo netjes mogelijk op?

AAAAH! Weet niet wat ik moet doen.
Ik zal me ff voorstellen. Ik heet Patricia en ben 30 jaar. Ben nu net zwanger van de tweede. De eerste x was het no problem om mijn zwangerschap stil te houden. Maar nu wel. Ten eerste omdat ik het wel van de daken wil schreeuwen, maar mijn man niet. En ten tweede omdat mijn zwager 3 weken geleden is begonnen met een trainingsschema voor me. Hij is een personal trainer, en ik wilde er nog wel wat vanaf voor ik weer zwanger zou raken... Hij weegt me en meet me. Maar ja, die afspraak is gemaakt voor dat ik wist dat ik zwanger was!!! Hellup! Als hij me blijft meten weet ie het zo. En het sporten lukt ook al niet zo goed. Ben nl. wat weeíg, en dizzy. Maar hem het vertellen kan ik niet, want hij houdt zijn mond niet dicht. Weet ik zeker. Mijn man zegt dat ik maar wat smoesjes moet verzinnen. Maar kwets ik 'm dan niet? We hebben een afspraak gemaakt dat ik me er volle 100% voor in ging zetten, dan doet hij dat ook. En nu moet ik liegen... Het is geen groot probleem maar ik zit er wel mee. Wie heeft er wat goede smoezen of een oplossing? Thanx!
 
ik kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vond om te liegen tegen je zwager. Ik zou proberen om je man te laten inzien dat dit echt niet kan. Kom met argumenten zoals, wat zou jij ervan vinden, kun jij zo gemakkelijk liegen tegen......(jou zwager).
en laat hem smoesjes bedenken die je kunt gebruiken en geloof waardig zijn, dan zal hij snel genoeg merken dat dit nog niet zo gemakkelijk is.

(Ik weet nog wel een smoesje, Als ik stress heb word mijn buik altijd wat dikker, misschien kun je dat proberen) Maar probeer zo snel mogelijk eerlijk te zijn.

heel veel succes
 
Ik ben het eens met Nancy. Als je steeds moet trainen met je zwager, terwijl je zwanger bent, lijkt me dat heel moeilijk (onmogelijk) om te verbergen.
Ik vind eigenlijk  dat je partner dat niet van je mag vragen. En anders moet hij maar een goede smoes bedenken. Hoe lang moet je het van hem nog geheim houden? Een weekje is misschien nog te overzien..
Succes!
groetjes,
Sandra
 
Terug
Bovenaan