hallo,
misschien een stomme vraag maar we hebben vorige week groen llicht van het cb gehad om over te stappen naar 4 voedingen per dag i.p.v. 5 voedingen.
ze dronk 200 cc, 180 cc water en 6 scheppen voeding.
maar ze heeft er niet genoeg aan dus we willen het opvoeren naar 220 cc.
maar hoeveel water en scheppen voeding moet ik er dan indoen?
ik kon het niet ontdekken op de doos van nutrilon, die ging maar tot 200 cc en ik ben geen rekenwonder.
weten jullie het?
groetjes Miranda
ow ja nog een paar andere vraagjes er gelijk achteraan nu ik toch bezig ben.
Alana krijgt elke dag een potje met fruit of groenten met verkruimelde liga ( die vanaf 4 maanden)
maar ik heb gister gillende ruzie gehad met Alana omdat het potje op was.
mevrouwtje eiste meer! ik had toevallig neit meer bij me maar dat hapje werkte verslavend bij Alana.
ze was een paar uur niet te genieten..
nu vraag ik me af, mag ze meer potjes op een dag, bijvoorbeeld 2 potjes achter elkaar als ze meer wil?
en mag ze bijvoorbeeld een liga in haar knuistje om het knabbelen? ben zo bang dat ze zich verslikt daarom durf ik nog niet terwijl Alana echt woest word als ze iemand ziet eten, probeert het af te pakken, 1 keer gelukt en toen ging het gelijk naar haar mond dus denk dat ze er wel aan toe is.
en als ze zich verslikt wat moet ik dan doen?
wat een hoop vragen zijn het geworden hahaha.
groetjes Miranda
misschien een stomme vraag maar we hebben vorige week groen llicht van het cb gehad om over te stappen naar 4 voedingen per dag i.p.v. 5 voedingen.
ze dronk 200 cc, 180 cc water en 6 scheppen voeding.
maar ze heeft er niet genoeg aan dus we willen het opvoeren naar 220 cc.
maar hoeveel water en scheppen voeding moet ik er dan indoen?
ik kon het niet ontdekken op de doos van nutrilon, die ging maar tot 200 cc en ik ben geen rekenwonder.
weten jullie het?
groetjes Miranda
ow ja nog een paar andere vraagjes er gelijk achteraan nu ik toch bezig ben.
Alana krijgt elke dag een potje met fruit of groenten met verkruimelde liga ( die vanaf 4 maanden)
maar ik heb gister gillende ruzie gehad met Alana omdat het potje op was.
mevrouwtje eiste meer! ik had toevallig neit meer bij me maar dat hapje werkte verslavend bij Alana.
ze was een paar uur niet te genieten..
nu vraag ik me af, mag ze meer potjes op een dag, bijvoorbeeld 2 potjes achter elkaar als ze meer wil?
en mag ze bijvoorbeeld een liga in haar knuistje om het knabbelen? ben zo bang dat ze zich verslikt daarom durf ik nog niet terwijl Alana echt woest word als ze iemand ziet eten, probeert het af te pakken, 1 keer gelukt en toen ging het gelijk naar haar mond dus denk dat ze er wel aan toe is.
en als ze zich verslikt wat moet ik dan doen?
wat een hoop vragen zijn het geworden hahaha.
groetjes Miranda