hoe maak ik een piemeltje?

A

Anoniem

Guest
Ik word namelijk 11 oktober met mijn ZOON (!!??!!??) Tyche Peeters verwacht op het consultatiebureau....................

Groetjes Kirsten mama van een DOCHTER!!

Whahahahahahaha!!!! Inlijsten die brief!!!
Uhh, misschien papier mache?
Of een condoom (maat mini) vullen met bahangplaksel ofzo?

Nou ik kan echt niet tegen dit soort dingen en zit dus serieus te overwegen een piemeltje eraan te plakken............. GRRR

Oke... adem in adem uit

Hahahaha wat een stelletje eikels zeg!
Is toch zeker niet de 1e keer dat je gaat!
Ik zou er ook een piemeltje opplakken!
(hopen dat ons dat niet gebeurt....moet ik straks een piemeltje afknippen....

Liefs Annet

Tja uhm......................
Wat een mutsen !!!

Ik kan me nog herinneren dat een kennis van mij tegelijk met Milan naar het bureau moest. Het kindje heet Cees (geen Kees, maar ZEEES) Dat mens riep wel tig keer Kees en telkens riep mama nee het is ZEEES....

Kan me voorstellen dat je hier van baalt. Ik zou gewoon naar het afsprakenbureau bellen en ze maar even vertellen dat het een dochter is i.p.v. een zoon. En dat je een nieuwe brief wilt. Voelt muts 1x hoe jij je voelt.

Jolanda

Nee Annet niet gaan hakken aan Stef haha auw!
Ze spreken Tyche's naam altijd verkeerd uit, dus ik verbeter ook gewoon.
De meeste snappen het nu wel....
Ik kan ook met (watervaste) stift op haar buik een pijl zetten naar beneden en dan erboven zetten.

'Vagina'... betekenis: van het VROUWELIJK geslacht!

Of als je haar uitkleedt op het CB, heel hard roepen: OH NEE TOCH??!!! IK HEB EEN MEISJE!!!   En dan vragen hoe dat kan, want in  hun systeem staat toch dat je een zoon hebt?!

Of je trekt haar stoere jongenskleertjes aan en zegt op het CB: hoe ik ook mijn best doe, het blijft een meisje. Misschien is het makkelijker dat jullie het in het systeem veranderen dan dat ik van mijn dochter een jongen probeer te maken.

Ellen mv Julian

Teken gewoon met een stift een snorretje onder Tyches neus hahahaha..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan