hoe maak je iemand GEK van onzekerheid?!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Zoals ik al aangeef ik word GEK!!

eerst zaterdag een  slijmprop, bruin, verloren. daarna ff niks  afgelopen zondag begonnen met bloeden, eerst heel licht, maar wordt steeds erger
dinsdag joepie bloeden is over! (dacht ik)
woensdag na harde ontlasting, weer bloeden en dat doe ik nu nog steeds!!!

gisteren gyn gebeld, assistent gesproken die ging overleggen en terugbellen. dit tot nu toe NIET gedaan!

heel af en toe komen er wat ministolseltjes mee maar vooral is het (afscheidings)slijm (sorry voor details) heb totaal geen krampen in mijn buik ofzo wel vrijdag eventjes gehad, maar niet heel heftig.

heb nog steeds pijn in mijn borsten, hongergevoel en als ik wakker wordt tot aan koffie om 10 uur misselijk gevoel!!

ik weet het echt niet meer, maar moet het allemaal even kwijt!!
denk dat ik morgenochten HA maar ga bellen.

Liefs Sylvia

Jeetje, wat een onzekerheid!! Dat de gyn ook niet terugbelt! Irritant!
Joh, alles is vast goed, je leest overal dat een beetje bloedverlies heel normaal is.
We duimen voor je, succes!

Joh, wat ken ik dit gevoel. Ik had (heb) ook bruine afscheiding en heb net een echo gehad die helemaal goed is. Was ook op van de zenuwen. Je moet gewoon het ziekenhuis weer bellen, kan toch niet dat ze niet terug belt! En trouwens van hard persen kan er ook een vaatje gaan bloeden bij je baarmoedermond. Heeft niets met de baby te maken maar wel erg naar! Sterkte joh enne.....gewoon weer het ziekenhuis bellen

Liefs Jet

Ja idd, waarom belt die HA niet terug? Ik zou zelf nog eens bellen, deze onzekerheid maakt je toch hartstikke gek!! Heel veel sterkte ermee!!
Zelf ben ik nu 8 weken zwanger en schrok me afgelopen dinsdag ook wild! Ik ging naar de wc en... daar zag ik met afvegen bloed!! ( eerst vrij helder, later bruin) . Omdat ik voor mijn dochtertje ook al eens een miskraam heb gehad, dacht ik meteen aan het ergste. Kon gelukkig meteen terecht bij de HA, die me meteen doorstuurde voor een echo. Tot mijn grote verbazing zag de echoscopiste meteen een kloppend hartje!! Blijheid alom, ook bij mijn vriend die gelukkig meteen naar huis was gekomen. Nog een controle gehad bij de gyneacoloog, die zag niks vreemds . Ik weer helemaal blij en moet ik over 2 weken terug voor een nieuwe echo. Ze zei wel dat een kloppend hartje een goed teken is, maar het kon nog altijd misgaan, maar het zag er gunstig uit. Zeker omdat ze geen bloed meer zag. Maar helaas na thuiskomst begon het weer met bruinverlies... Ik heb ook geen krampen ofzo, maar ben toch wel erg bang. Weet iemand hoe lang dat nog kan duren, dat bruinverlies?

Verlies zelf al 5 dagen bruin bloed dus ik weet inmiddels wat het is om gek te worden van de onzekerheid in mn hart hoop ik dat t goed gaat maar mn verstand heeft al afscheid genomen van deze zwangerschap.

Ga morgen naar de dokter om een inwendige echo te "eisen" Ben nl van t weekend jarig en ga met mn kindjes naar t zomerfestival en kan dan geen miskraam gbruiken :(

Sylvia, ik duim voor je dat alles oke is. En Moon, jij ook heel veel sterkte. Dus jij bent ook een kreeft. ook ik ben dit weekend jarig en kan een miskraam dus ook helemaal niet gebruiken... Verklaart wel natuurlijk waarom we zo overbezorgd zijn nu ( hoop dat t overbezorgdheid is...)   Ik duim voor jullie allemaal dat t goed afloopt
liefs Smartie

Terug
Bovenaan