hoe maak je iemand GEK van onzekerheid?!

hallo allemaal,

Zoals ik al aangeef ik word GEK!!

eerst zaterdag een  slijmprop, bruin, verloren. daarna ff niks  afgelopen zondag begonnen met bloeden, eerst heel licht, maar wordt steeds erger
dinsdag joepie bloeden is over! (dacht ik)
woensdag na harde ontlasting, weer bloeden en dat doe ik nu nog steeds!!!

gisteren gyn gebeld, assistent gesproken die ging overleggen en terugbellen. dit tot nu toe NIET gedaan!

heel af en toe komen er wat ministolseltjes mee maar vooral is het (afscheidings)slijm (sorry voor details) heb totaal geen krampen in mijn buik ofzo wel vrijdag eventjes gehad, maar niet heel heftig.

heb nog steeds pijn in mijn borsten, hongergevoel en als ik wakker wordt tot aan koffie om 10 uur misselijk gevoel!!

ik weet het echt niet meer, maar moet het allemaal even kwijt!!
denk dat ik morgenochten HA maar ga bellen.

Liefs Sylvia

Hoi
Ik wou je even veel sterkte wensen. Hopelijk eindigt het niet in een MK!!
Mijn 2 miskramen verliepen beide verschillend!
De 1e met veel pijn en krampen/weeen! En verloor veel stolsels, zo groot als mandarijntjes!!
De 2e MK was meer een menstruatie, wat weefsel verloren en gewone (menstruatie)bloeding.Bijna geen krampen, niet de moeite om in bed te blijven liggen. Als je ongesteld bent heb je wel vaker krampjes......
Ik hoop dat het goed gaat bij je!
Sterkte!
Anna

ha,

wat een onzekerheid.
je moet gewoon echt bij die artsen vragen om een echo.
ik weet niet hoever je bent, maar ik heb veel te lang afgewacht.
ik had bij 5-6 weken 3 druppeltjes bloed, zou volgens verloskundige innesteling zijn en bij 11 weken bij de termijn echo bleek het al toen niet goed meer geweest te zijn. en al die tijd gingen hormonen gewoon door, dus gewoon misselijk enzo.
daardoor dacht ik ook gewoon dat het goed zat.
dan loop je dus weken voor niks door.
helaas kan ik je geen opwekkend verhaal doen.
maar ja, wie weet is het bij jouw wel innesteling, maar echt... ik zou een echo eisen.

groeten en veel sterkte

dank jullie voor jullie reacties

ben vrijdag naar huisarts gegaan en heb alles uitgelegd.
Gelukkig hebben wij een fantastische HA. hij heeft gelijk voor ons de VK gebeld en die begreep het volkomen, nu al maandagmiddag om half 5 een ECHO!!!

YES, weet ik eindelijk waar ik aan toe ben.
op dit moment wil ik alleen maar duidelijkheid.

of de zekerheid dat het over is, Of de zekerheid dat er nog wel wat te genieten valt.

nog ff afwachten en maandag half 5 weten we meer.......

Liefs Sylvia

hallo allemaal,

mijn reactie is nu beetje laat na maandag, maar toch,

Heb zo'n rare tijd achter de rug.
Maandag half 5 kwamen we binnen bij VK, zij begon te rekenen en begon te vermoeden dat we niet zwanger zijn geweest!

dus 1e vraag waarom wel posi test?? (3x)
kan dus zijn dat als je eitje in eileider onderweg is naar BM dat je dan ook al positief kunt testen, iedere vrouw kan dus eens per maand een posi test hebben!

gekeken via inwendige echo en ja hoor mooi lege BM zonder sporen van zwangerschap.
Diep teleurgesteld en in tranen natuurlijk! VK begreep situatie volkomen. nou ik snap(te) er niks meer van.

wel een goede leer, nooit meer voor NOD testen!
Hopen dat een van de komende maanden beter nieuws brengt.

Officieel hoor ik hier nu niet thuis, want heb geen echte MK gehad. Maar voelt toch een beetje als verlies.

Voor een ieder sterkte en de hoop dat alles snel alsnog op pootjes terecht komt.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan