hoe mag het sperma zijn

A

Anoniem

Guest
hai meiden ik heb effe 1 vraag ik heb een verwijsbrief gekregen van de dokter om het zaad van mij man te laten onderzoeken ze zei dat ik dat smorgens na het lap moet brengen nou is mij vraag hoe oud mag het sperma zijn want mij man moet om kwart voor 7 de deur uit en ik kan het sperma pas om 8 uur na het lap brengen is het erg als het sperma 2 uur oud is
jully merken wel da ik er echt niks van weet graag reactie
groetjes

Het lijkt me beter dat je (of je man)  gewoon even de dokter belt om het te vragen!!

Succes!

Hallo,

Wij hebben 2x een zaadonderzoek gehad, nou ja, wij, mijn vriendje en het sperma moest binnen een uur binnen zijn.
Dus vriendje moest op het werk even wat verzinnen (inmiddels heeft hij het wel verteld) Hij zorgde dat hij tegen 7.45 het potje vulde, hihi, en dan direct door naar het lab.
Hij kwam dus iets later op zijn werk, want hij begint normaal ook om 7.00.

Als je vriend een potje mee heeft gekregen, dan zit er ook meestal een foldertje bij. En daar staat het toch ook in?

Succes.
Liefs Joepie

Heb er nog even over na zitten denken he...

Maar toen wij begonnen in het medische circuit, toen hing ik met al mijn vragen aan de telefoon, bij de assistente van mijn dokter...

Ik snap dat je onzeker bent, maar misschien is het idd beter om dat gewoon even aan je dokter te vragen. Hij weet toch precies hoe het werkt daar bij jullie in het ziekenhuis. En anders bel je het laboratorium in het ziekenhuis. Daar kunnen ze je ook vast verder helpen. Dan heb je in ieder geval een duidelijk antwoord.

Hier kan het bij iedereen anders zijn.

Liefs Joepie

hoi,

bij ons  is het zo dat het echt binnen 1uur moet!
en volgens mij is dat toch echt overal zo want het zaad ''overleeft'' het niet zolang,vandaar binnen 1uur.

en anders vind ik het wel erg vreemd als dat elders anders gaat.

succes.

groetjes droppy

Bij ons was het weer anders haha.. Verschilt denk ik ook per ziekenhuis. Wij hebben het 1,5 uur later ingeleverd maar netjes in folie gedaan omdat het "warm" moet blijven. Als je het inlevert gaat het ook een warmtekastje in omdat jij misschien niet de enige van die dag bent..

Terug
Bovenaan