hoe maken jullie zelf fruithapje

A

Anoniem

Guest
ik heb zo'n leuke blender en nu wil ik wel peer gaan pureeren maar hoe doen jullie dat
ik heb alleen kleine stukjes maar dit is nog veel te grof

groetjes ineke

Hey!

Ik had de eerste keer er stukjes appel in gedaan, maar dat werkte ook niet. Het bleven allemaal stukjes. Wat hielp was een klein beetje water toevoegen. Toen was het ineens binnen 10 seconde een papje!
Wij hebben weer wat nieuws: Anne wil ineens geen peer meer eten. Banaan en appel vind ze ok. Gister heeft ze op de opvang dus niks van fruit op (wel een fles meer als vervanging, want wij geven fruit en diksap als 1 maaltijd). Thuis wilde ze wel eten. Beetje vreemd.

Groetjes,
Natasja

ruben heeft een beetje   last van verstoping als ik banaan geef dus ik houd het nog even bij peer en appel maar welke appel gebruiken jullie

Ik heb in het begin voor Max alles eerst gekookt en daarna door de blender gedaan. Als je dat met het kookvocht doet, krijg je het wel goed fijn. Ik heb alle soorten fruit geprobeerd. Zelfs Lychees! Ik kookte altijd heel veel tegelijk en dat deed ik dan (met behulp van een trechter) in ijsklontjeszakjes. Ik kon dus steeds de hoeveelheid pakken die ik nodig   had. Met Liv duurt het nog 2 maanden voor ik aan fruit mag gaan denken.
Oh ja, watermeloen kookte ik niet eerst hoor, dat is vochtig genoeg van zichzelf.
Succes ermee!
patricia

Terug
Bovenaan