ik bezig ben met de zwangerschap!
komt dat bekend voor???!!
-bij mijn eerste was ik alles aan het lezen over de komst van een baby
-zat ik echt hele dagen op het forum om alles bij te houden
-kon ik niet wachten tot ik weer naar de vk mocht
-haalde ik alles in huis, tot en met de onzin dingen toe
-genoot van elke trap in mn buik
enz enz
van de 2e zwangerschap kreeg ik al iets minder mee. was uiteraard veel bezig met de oudste
-haalde minder spullen in huis omdat ik had ervaren dat de helft zo weggegooid kon worden
(zoals bv de navelbandjes!)
ook had ik geen klossen voor onder het bed gehaald
was minder aan het lezen (had immers al ervaring met het meeste)
en kocht minder kleertjes
ook voelde ik haar minder vaak schoppen. tenminste, ik voelde het wel maar negeerde het vaker
maar nu bij de 3e....
ik heb nog bijna niks gekocht voor de baby (terwijl bij de eerste alles al in de kast hing)
voel hem of haar wel trappen maar ben er minder mee bezig omdat ik het druk heb met de andere kids
heb gister pas bloedgeprikt terwijl dat eigenlijk na je eerste vk bezoek al moest
heb het kind nog niet laten erkennen door mn man
ben bij toeval bij een meisjes naam gekomen waar ik gelijk verliefd op was, maar heb nog helemaal niet lopen zoeken voor een jongens naam
heb gister pas een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo (ben nu 17 weken en 2 dagen)
enz enz
herkennen jullie dit? (degene die meerdere kids hebben dan)
we willen dit ukkie echt heel graag hoor, maar ben er gewoon veel minder bewust van, dat ik zwanger ben.
nu komt dit misschien ook omdat ik me bij de meiden heel beroerd heb gevoeld ( eerste kwartaal alleen maar overgeven en flauw vallen, 2e kwartaal had ik al bekkeninstabiliteit enz enz)
en nu eigenlijk nog geen ene klacht gehad (ja gister toevallig een beetje bandenpijn maar dat mocht geen naam hebben)
voel al wel getrap in mn buik sinds 13 weken zwangerschap. overdag heb ik er geen erg in, eigenlijk alleen maar als ik op de bank lig of in bed lig. dan geniet ik ook wel hoor
ben benieuwd of meerdere vrouwen dit hebben
liefs, do
komt dat bekend voor???!!
-bij mijn eerste was ik alles aan het lezen over de komst van een baby
-zat ik echt hele dagen op het forum om alles bij te houden
-kon ik niet wachten tot ik weer naar de vk mocht
-haalde ik alles in huis, tot en met de onzin dingen toe
-genoot van elke trap in mn buik
enz enz
van de 2e zwangerschap kreeg ik al iets minder mee. was uiteraard veel bezig met de oudste
-haalde minder spullen in huis omdat ik had ervaren dat de helft zo weggegooid kon worden
(zoals bv de navelbandjes!)
ook had ik geen klossen voor onder het bed gehaald
was minder aan het lezen (had immers al ervaring met het meeste)
en kocht minder kleertjes
ook voelde ik haar minder vaak schoppen. tenminste, ik voelde het wel maar negeerde het vaker
maar nu bij de 3e....
ik heb nog bijna niks gekocht voor de baby (terwijl bij de eerste alles al in de kast hing)
voel hem of haar wel trappen maar ben er minder mee bezig omdat ik het druk heb met de andere kids
heb gister pas bloedgeprikt terwijl dat eigenlijk na je eerste vk bezoek al moest
heb het kind nog niet laten erkennen door mn man
ben bij toeval bij een meisjes naam gekomen waar ik gelijk verliefd op was, maar heb nog helemaal niet lopen zoeken voor een jongens naam
heb gister pas een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo (ben nu 17 weken en 2 dagen)
enz enz
herkennen jullie dit? (degene die meerdere kids hebben dan)
we willen dit ukkie echt heel graag hoor, maar ben er gewoon veel minder bewust van, dat ik zwanger ben.
nu komt dit misschien ook omdat ik me bij de meiden heel beroerd heb gevoeld ( eerste kwartaal alleen maar overgeven en flauw vallen, 2e kwartaal had ik al bekkeninstabiliteit enz enz)
en nu eigenlijk nog geen ene klacht gehad (ja gister toevallig een beetje bandenpijn maar dat mocht geen naam hebben)
voel al wel getrap in mn buik sinds 13 weken zwangerschap. overdag heb ik er geen erg in, eigenlijk alleen maar als ik op de bank lig of in bed lig. dan geniet ik ook wel hoor
ben benieuwd of meerdere vrouwen dit hebben
liefs, do