hoe mix ik deze namen??

Ik ben zwanger van een jongetje en nu zoeken wij als naam een mix tussen Andre en Dean, we hebben er al twee: Darren en Randee maar misschien weet iemand nog wel iets anders??? Alvast bedankt!
 
hoi hoi!

op www.pampers.nl heb je de "baby voornaam mixer". Je kan dan verschillende namen opgeven die je mooi vind en dan komen er een aantal gemixte namen uit. Succes!

liefs Nicole
 
Randee?? Hm... zou ik niet doen. Klinkt mij iets te veel als randy (geil in 't engels).
Darren is leuk! Mischien Aiden? Dan heb je de klanken een beetje gemixt.
Succes!
 
Ik heb ff gekleken en er komen echt heel veel namen uit als je een beetje met die pijlen speelt. Dit zijn een aantal van die namen..

DANEE
DANTE
DEYAN
AYDEN
AEDAN
DANIE
DAEN
DEVAN
ADNE
DEVRAN (deze vind ik zelf heel mooi)
DANE

 

hmzzzz. Randy = geil in het engels???    (ook uitgesproken als rendi?)

Heb al veel gehoord in mijn 26 jaar, rendier, randymen, ren, noem maar op.....maar dit????

Ook weet ik dat het eigenlijk een jongensnaam is, afkorting van Randolph...en ik ben ook geen jongen

Maar eh, ook al betekend het dat in het engels.,....ik merk er weinig van met mijn 22 en halve week zwangerschap....voor mij hoeft het niet zo
 
haha, sorry Randy, hoop dat ik je niet beledigd heb  Het betekend inderdaad geil, misschien ken je Austin Powers? "Do I make you randy baby, do I?"
 

Whahahaha...nee hoor je hebt me niet beledigd, ik heb een hele brede rug hahaha

Ik zal wel eens een hartig woordje met mijn ouders gaan praten, wie noemt zijn kind nou "geil" hahahaha....

Ik zei het tegen mijn vriend en die gaf aan dat hij nou eindelijk begreep wat zijn ex-collega bedoelde... die had gezegt..."zo jou vriendin heet Randy? sjees jij hebt echt geluk man" HAHAHAHAHA

Nou ja zoveel geluk heeft ie nu niet, moet er ff niet aandenken haha
 
Hoi hoi,

De betekenis van Randy is misschien niet zo leuk, maar er zijn een heleboel namen die een "rare" betekenis hebben (Dick, Willy of de achternaam Kok). Ik zou er niet zo meer zitten hoor. Ik vind Randy een prachtige naam! Wij hebben ons zoontje uiteindelijk Dean genoemd, ook mooi toch?

Groetjes,
Nelly mv Dean
 
Terug
Bovenaan