hoe moest da ook alweer???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,ik deed altijd foto''s e.d plaatsen via photobucket,maar nu als ik ze plak bij dit forum zegt die of html...huppeldepup niet goed of iets v url op hele zin of teken zertten ofzoiets??
wou fotootjes v jayda''s verjaardag plaatsen maar wil dus ineens niet meer..
ik deed altijd met de r-muisknop kopieren en dan plakken hierzo...

iemand die me kan helpen????thanks groetjes

Als je de foto's in photobucket hebt geupload moet je ze eerst iets verkleinen. Dan kun je met rechtermuisknop kopieren en plakken. ik hoop dat het lukt want ben erg benieuwd naar je foto's.

heey ik heb geprobeerd om het te doen hoe je beschreef maar nog niks...
heb de foto bij photobucket aan geklikt,dan op rezise(ofzo)en dan op medium.en als ik het dan op t forum wil plaatsen geeft die;html niet correct aan!!

HELP!!! groetjes

Oh je hebt helemaal gelijk, hier lukt het opeens ook niet meer met photobucket, das mooi balen. Ik kijk even of Hyves nog wel werkt.

Via Photobucket gaat hier dus ook opeens niet meer goed maar zoals je ziet via Hyves nog wel. Ik weet niet of je Hyves hebt?

Deze melding   heb ik ook verschillende keren gekregen, nu verklein ik de foto's eerst tot large formaat en dan gaat het plaatsen probleemloos.
Misschien heb je hier wat aan.

gr Saskia

ik heb ook een tijdje gepruts vor het lukte, maar nu gebruik ik photobucket en dan selecteer ik de foto en met rechtermuisklik kies ik dan afbeeldingslocatie kopieren en deze plak ik dan hier in het forum scherm bij dat bergje bij de URL (eerst / weghalen).
Ik maak wel de foto eerst wat kleiner nu..dan past hij beter)

Succes
Tamar

Terug
Bovenaan